Ik ben de laatste tijd bezig om steeds meer zelf in te stellen, en handmatig scherp te stellen. Ik heb geen spiegelreflex dus gaat dat met een joystickje, erg precies. Vaak kreeg ik ontzettend onscherpe foto's maar vandaag ging het (ondanks de harde wind) goed! Ik fotografeer met een Panasonic Lumix DMZ FZ8.
Gaaf, misschien kan je zelf zorgen voor wat andere posities dat het wat leuker blijft voor de kijker. Zo kan je bijvoorbeeld een object niet in het midden van het plaatje zetten maar een beetje naar de zijkant. Wel mooie kwaliteit zeg, gaaf!
Zo wat een goede kwaliteit zeg. Die eerste foto spreekt me wel aan, lijken inderdaad net sterretjes!! Bij de andere foto (3) zou je meer met de compensitie kunnen spelen
zo dat zijn zeker nette foto's voor een compactje. mag ik vragen wat voor camera je hebt ? de eerste is heel mooi, echt super, je blijft kijken.
love_falko
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-09 10:07
Dankjewel allemaal Composities kunnen inderdaad wat afwisselender, daar ga ik volgende keer ook wat meer op letten
@ themuisje: Staat ook bovenaan in het topic Het is een Panasonic Lumix DMC FZ8, een echte tussenstap tussen 'normale compact' en spiegelreflex. Ik ben er erg blij mee!