[TEK]Middagje zoet geweest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK]Middagje zoet geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:17

Hallo allemaal :wave:

Net aan mijn knie geopereerd (Gister, vandaag thuisgekomen). En moet dus stil zitten. Kan ik niet echt, dus heb ik wat te doen gezocht :Y)

Nu had ik al aan een vriend beloofd, zijn reeds overleden hondje na te tekenen voor hem. Daar ben ik nu dus mee bezig geweest! Helaas had ik maar één foto, en nog een vrij slechte ook :o Maargoed, het resultaat is nog te doen dacht ik zo 8-)

Afbeelding

Vanavond komt die vriend op ziekenbezoek met zijn wederhelft, dus dan wil ik de tekening geven. Mochten jullie nog iets zien, dan hoor ik het graag!

Anoniem

Re: [TEK]Middagje zoet geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:27

ZElf al twee foutjes ontdekt.

De snorharen zaten maar aan éne kant :+ En bovenop zijn hoofd was links van de bles donkerder als rechts.

Dit alles ben ik nu aan het verbeteren.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:32

Mooi!! :oo Alleen links onder mist er iets (voor mijn gevoel) omdat het zo licht is. En de onderkant van de mond zie je ook niet echt.

Snorharen heb je zelf al gezegd :D

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:06

Wow ik vind het echt gaaf. Alleen de diepte in de neus valt wat weg, maar kan ook door de foto zijn.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 09:03

Ik blijf het zeggen, Astrid: contrast, contrast, contrast!!

Nu zijn ogen en neusje heel donker, en er een beetje los opgeplakt en is de rest een beetje een doffe grijze massa. Nu klinkt dat wel heel negatief, maar je portretje komt daardoor gewoon niet tot leven en niet goed tot zijn recht. Probeer het kopje meer vorm te geven door wat meer contrasten aan te brengen in delen waar wat minder licht valt hetzij omdat het wat dieper ligt, hetzij omdat er slagschaduw van andere lange haren overheen vallen.
Het witte deel valt idd weg op de foto. Dat is jammer.

Nogmaals, As: contrast!