In het park bij ons achter hebben we een aantal zwanen. Ze zijn erg brutaal maar af en toe laten ze het toe dat je dichter bij mag komen... maar als je te dicht bij komt, laten ze dat wel merken
Donker vind ik reuze meevallen. Dit is één van de weinige foto's die ik heb gezien, waarbij de zwaan niet overbelicht is en de foto tegelijkertijd niet onderbelicht is. Goed gedaan!
Hij is imo ook niet donker... En hier op het scherm haar scherp Heb hem nog wel extra gecropt zodat zijn kop wat beter uit kwam. Maar ook dat is weer een kwestie van smaak aangezien sommige vinden dat hij te krap gekaderd is.
Idd Saskiaatje. Iets wits of iets zwarts op de foto zetten vind ik altijd erg lastig. Maar het is hierbij toch redelijk gelukt
Top! De zwaan spreekt echt! Heel gaaf! De centrale compositie en de uitsnede vind ik ook heel fijn zo. Past er heel goed bij en bekrachtigd de blik van de zwaan.
Ik vind alleen de achtergrond iets te donker en de zwaan ook een tikkie. Het lijkt nu net alsof het een flitsfoto is. Ik denk dat als je de foto iets oplicht in de achtergrond en de zwaan iets verfrist door het iets helderder te maken, het meer een magisch, zwaanachtig gevoel krijgt.
Maar verder top!
(ohja, dat roze randje mag er van mij af hoor... )
Heel mooie compositie, goed gedaan! Ik vind dat je de belichting uitstekend hebt gedaan, dat is inderdaad niet makkelijk. Lekker scherp, hij spreekt me erg aan.
Enne idd dat randje om de foto is een kwestie van smaak.. Had hem een randje gegeven voor een forum met een zwarte achtergrond zodat hij net iets meer gekaderd zou zijn. maar dat is met deze blauwe achtergrond van bokt niet nodig