[FOTO] Free, free, free

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

[FOTO] Free, free, free

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 22:19

:)ddd as a bird I'm flying, can't you see I'm alive :)ddd

Op mijn werkplek hebben we een slechtvalk en een oehoe te leen, zie hier.
Foto's zijn alleen gecropt.

Afbeelding
^Pablo, de slechtvalk (snelste dier ter wereld, in een duikvlucht snelheden tot 395 km/u)

(klik hier voor het orgineel)

Afbeelding
^Ollie de Oehoe (met een kracht in zijn klauwen van 300 kg per centimeter, breekt met gemakt een vossenrug)

(klik hier voor het orgineel)

Ik ga er natuurlijk gemakshalve van uit dat deze beginnerskiekjes niet gejat worden, vandaar geen copyright.
Brand los, zeker ook als het om tips voor het croppen gaat!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:25

wow 8-) wat een mooie dieren.. weet dat het een beetje offtopic is .. maar waar werk je met zulke mooie dieren?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 22:26

Sassy4barrel schreef:
wow 8-) wat een mooie dieren.. weet dat het een beetje offtopic is .. maar waar werk je met zulke mooie dieren?

Op een kinderboerderij :=
* Edit: ik mag er zelf niet mee werken hoor, daar moet je een opleiding van 6 jaar voor hebben gehad, en tja, die heb ik niet. Dan maar de fotograaf uithangen....

EvelijnS

Re: [FOTO] Free, free, free

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 06:29

Opzich mooie foto's, ik twijfel echter aan de scherpte. Ik kan het bij beide niet vinden en dat vind ik jammer.
De tweede foto lijkt wat flets, bij de originele foto hiervan vind ik de kleuren beter tot hun recht komen.
De eerste foto vind ik dan weer iets te donker, die had wat mij betreft een tikkie lichter gemogen.
Niet slecht, maar het kan beter. Succes. :)

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:31

Ik ga mee met wat hierboven staat. Maar als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik de 2e het origneel veel mooier.. Ik vind hem namenlijk redelijk kort uitgesneden..