Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je hebt nu tussen de kaak en mond inderdaad gewoon een vlak deel gemaakt. Maar als je naar dat gebied kijkt zie je dat er 'bobbels' van spieren en pezen zitten (kijk maar eens op een anatomische plaat: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b1/Horse_anatomy_head.jpg), die aan de bovenkant licht vangen en aan de onderkant schaduw hebben. 
):

xXLianneXx schreef:Ik heb het niet overgetrokken, wat ik al zei bij de hals wel.
Ik werk met cirkels, die gebruik ik op papier ook.
En als je dan lijnen trekt kan je goed schetsen ja, dus ik vind het nogal *ull*i* overkomen dat er dan weer zoiets in moet komen.
Ik vraag om tips niet of iemand nou vind of het wel of niet overgetrokken is.
Als je ook op papier schets gebruik ik precies dezelfde techniek en dan kan je de foto er ook bovenleggen en lijkt het ook overgetrokken.
Alleen dan is het bewijs dat mensen er gewoon bij kunnen gaan zitten als ze dat nodig vinden, en dan zien ze vanzelf wel dat het echt zelf getekend is.
Op de comp gaat dat niet echten je kan op de comp ook de schets vervormen zodat het beter lijkt
![]()
Maar alsnog vind ik het gewoon zielig dat er altijd gezeurd moet worden er meteen gezegd wordt, maar ik heb nog maar van 1 iemand tips gehad (waar ik wel wat aan had) en daar vroeg ik om dus heb je die niet ga alsjeblieft ergens anders zeuren maar niet hier