[FOTO] Paarden portretten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

[FOTO] Paarden portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 17:51

Ik heb 1e paasdag een aantal foto's gemaakt van Luke's Challenge van Diesel_ op bokt. Ik zou graag wat commentaar verkrijgen over deze foto's wat ik kan verbeteren of hoe ik de foto's spannender zou kunnen maken. Natuurlijk verwacht ik wel dat het commentaar goed onderbouwt is, reacties als lelijk helpen mij als beginnend amateurtje natuurlijk niet.

01
Afbeelding

02
Afbeelding

03
Afbeelding

04 Zat te twijfelen of ik deze erbij zou doen, hij wijkt wat af van de rest maar vind het toch een leuk plaatje.
Afbeelding

Brandt los :D

Captain_

Re: [FOTO] Paarden portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:43

Bij foto 2 vind ik het erg jammer dat het rechter voorbeen niet zichtbaar is. Je had zelf misschien een paar stappen naar rechts of links kunnen doen. Dan was het super geweest.

Foto 3 vind ik net iets te licht. Dit kan met wat nabewerking verbeterd worden :)

Foto 1 & 4 vind ik erg leuk!! :)

Succes verder!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:26

Ik ga inderdaad mee met het commetaar van Captain bij foto 2, het was een super mooie compositie geweest als het rechtervoorbeen ook zichtbaar was.

Foto drie vind ik het minste van de 4. Hij is wat te veraf genomen en doordat de foto ook behoorlijk klein gemaakt is gaan de details verloren.

Foto 1 vind ik kwa compositie wat te normaal, maar verder is die wel netjes.

Foto 4 vind ik daar in tegen kwa compositie erg leuk, alleen twijfel ik een beetje over die struiken voor het paard..

Verder moet ik er wel bij zeggen, dat ik alle foto's kwa kleur niet erg sprekend vind. Ik weet niet of het weer bij jullie een beetje flets was? Maar dat vind ik erg jammer. :)

Verder, blijven oefenen!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 15:31

Ik ben altijd erg huiverig met contrasten omdat ik bang ben voor overbelichting x) Daardoor worden de foto's inderdaad wat flets, daarbij scheen de zon niet fel die dag.
Foto 3 vond ik het idee erg leuk alleen had ik voor het mooie te weinig zoom op mijn camera. Ik stond namelijk aan de ene kant van een vijver en het paard aan de andere kant.
Bij foto 2 baal ik inderdaad onwijs van dat been, de pony wilde niet stil staan (deed telkens een pasje naar voren) dus toen die stilstond heb ik snel geschoten. Helaas net het beentje voor de brug.
Foto 1 vind ik zelf gaaf omdat ik houdt van die standaard plaatjes ben ik bang haha, lekker weinig scherpte diepte alleen heeft die boom van die rare vlekken :z .

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:55

Locatie: top! Posities: top! Nu alleen nog de vage ruis van de foto's af en meer kleur en scherpte, en ze zijn om in te lijsten!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:56

Een erg mooie locatie inderdaad! :)

De foto's hadden iets meer kleur gemogen, ik vind ze wat flets. De compositie van de laatste foto vind ik minder mooi, deze is niet op ooghoogte genomen.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:11

Foto 4 erg leuk!!

Allemaal zijn ze mooi vind ik , echt vrolijke foto's mooi paard ook!