Dit lijkt gewoon bewerkt? Niet een echt blackfoto!
Daffie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 20:54
Ja sorry dat klopt, ik heb hem bewerkt om dat idee van een blackfoto te krijgen, maar dat is dan zeker niet mogelijk
_Malu_
Geplaatst: 05-04-09 21:06
Meer dan dit kan ik er niet van maken.... heb de pony geselecteerd met de polygoonselectieknop. uitgeknipt en geplakt op zwarte achtergrond, vervolgens met het contrast gespeeld, wat plukjes manen gecloond. Ik ben bang dat je hem niet beter krijgt dan dit ( tenzij je vanuit het origineel gaat werken misschien )
Blackfoto's moet je ook eigenlijk verkrijgen door het fotograferen zelf, dan krijg je de mooiste resultaten. De foto zelf vind ik ook niet erg geschikt om er een blackfoto van te maken eerlijk gezegd
geerte
Geplaatst: 05-04-09 21:07
het is wel mogelijk ik heb het al vaker gedaan maar dan had de foto al een donkere achtergrond. je kan er gewoon een donkere achtergrond op verven omdat als je gaat knippen dan is het snel gemaakt en nep vooral als je er niet supper in bent. Je bent ook je tag vergeten en met welk progamma bewerk jij?
Sorry, maar vind het geen mooie bewerking. Je ziet duidelijk dat hij geknipt en geplakt is en daarbij is hij erg slordig geknipt. Ook lijkt het alsof hij een oortje mist?
Probeer het eens met een andere foto? Een paardje met die wat minder dik in het haar zit en die op de foto geen lastige, uitstekende dingen heeft. Om te oefenen, als dat goed gaat, kun je het jezelf steeds een beetje moeilijker maken...
Dit is echt niet mooi gewoon. Zou gewoon een nieuwe poging doen, of proberen om een zo goed mogelijke foto al zelf te maken. Paard met hoofd uit de stal zetten en dan een foto maken, want ik vind dit echt 3x niks.