Achtergronden voor een pasteltekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Achtergronden voor een pasteltekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 23:51

daar loop ik dus altijd mee te klooien.
Ik heb een soort van opdrachtje aangenomen voor iemand uit mijn klas, nu komt diegene ermee dat hij een achtergrond wil (een beetje een miscommunicatie)... :P

Ik heb het paard alleen al half getekend en nieet heel veel tijd meer, bestaan er makkelijke manieren om een mooie achtergrond te maken? Ik heb altijd het idee dat ik wat fout doe :')
Laatst bijgewerkt door Lontje op 01-04-09 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag verwijderd

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:22

Als jij echt geen achtergronden wil/kunt maken zou ik dat als ik jou was gewoon even overleggen met je opdrachtgever. :) Die heeft namelijk ook niet veel aan een prachtig portret waar vervolgens een "minder mooie" (om het zo maar even uit te drukken :P ) achtergrond bij is gemaakt.

Wat haalbaar is hangt denk ik af van wat je onderwerp is en van wat je opdrachtgever wil. Gaat het om een gekleurd 'waasje' over het papier of bij wijze van spreken een sprookjesbos en kasteel als achtergrond?

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: Achtergronden voor een pasteltekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:27

Voor het stellen van een vraag hoef je geen Tag te gebruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:58

elanor schreef:
Als jij echt geen achtergronden wil/kunt maken zou ik dat als ik jou was gewoon even overleggen met je opdrachtgever. :) Die heeft namelijk ook niet veel aan een prachtig portret waar vervolgens een "minder mooie" (om het zo maar even uit te drukken :P ) achtergrond bij is gemaakt.

Wat haalbaar is hangt denk ik af van wat je onderwerp is en van wat je opdrachtgever wil. Gaat het om een gekleurd 'waasje' over het papier of bij wijze van spreken een sprookjesbos en kasteel als achtergrond?

nee, de achtergrond hoeft niet heel figuratief enzo,
De bedoeling is zeg maar een soort sterrenhemel.... Dus ik dacht gewoon een overgang van iets lichter naar donkerblauw... (en dan daarna wat sterretjes ed. tekenen).. Probleem is ook nog eens dat ik geel papier gebruik :=

Achtergronden maken kan ik wel, maar dat kost echt heeeeel veel tijd en het resultaat is slechts matig :\