) Ik heb eerst de achtergrond gespoten, en toen dat doog was eig heel grof meteen op het doek alles in elkaar gezet, dus niets geschetst en geen raster ( vind ik niets aan) Moet zeggen dat ik best tevreden ben, heb die onzekere bange blik proberen vast te leggen..Ik zet eig nooit echt iets op UK, maar nu toch wel benieuwd naar Feedback waar ik wat van kan leren, dat is nooit weg

Gr
. Nu vind ik niet dat ik veel commentaar mag geven want ik kan zoiets niet eens. De uitstraling komt heel mooi over met die ogen, alleen de lippen vind ik wel vrouwelijk, ze zien er erg getuit uit
.
en tevens een [TAG] in je titel gezet.
Ik had gewoon zin om snel wat op papier te zetten, en had m toen ook een tijd aan de kant gezet, toen begon ik me te ergeren aan de ruige ogen enz.. En heb die later nog wat bijgewerkt. Tis enorm goedkoop doek van de action, net als de verf, daar erger ik me wel aan, want t pakte soms wat moeilijk.. Al met al ben ik eig wel tevreden, Ik hou er van om iets na te maken, maar dan net even anders, zodat je er toch wat eigens in stopt. En ik vind het toch wel aardig gelukt:) De tips neem ik zeker mee naar mijn volgende werk!