[FOTO]Beatifull America...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

[FOTO]Beatifull America...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 21:22

Ik ben in november op vakantie geweest naar Zuid Amerika. Werkelijk prachtig en ook hele mooi foto's kunnen maken!

Afbeelding
Als je het bovenste stuk weg laat vind ik het een leuke foto. Hij is rommelig, maar zoals die vogel naar je kijkt, zo eigenwijs.. vind hem wel wat hebben.
Afbeelding
Krokodilletje
Afbeelding
Kiekeboe!
Afbeelding
Dit is fototechnisch geen mooie foto, maar ik vind het bijna een "getto" achtige uitstraling hebben, en daarom heb ik hem erbij gezet.

Het is gemaakt met Nikon D60 met kitlens.

_Malu_

Re: [FOTO]Beatifull America...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:34

Ik vind dit eigenlijk meer gewone vakantiefoto's, maar ik zal ze toch even voorzien van commentaar.

foto1: probeer eens een wat kleinere F voor minder scherptediepte. Je krijgt zo de vogels scherp en de achtergrond wat waziger. Probeer ook te spelen met verschillende composities.
foto2: mooie kleuren en scherpe krokodil, maar erg storend dat de jongen is onthoofd ;-) dit maakt het voor mij ook meer een gewone vakantiesnapshot.
foto3: iets meer croppen en meer uit de midden plaatsen, dan wordt het vast een spannender beeld.
foto4: Ik vind deze fototechnisch echt niks, ook de gettoachtige uitstraling zie ik niet echt. De foto is te druk voor mij.

succes!