[FOTO] Lente!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lennek

[FOTO] Lente!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 20:47

Ik ben nooit zo creatief in het bedenken van titels. :o
Voor mijn gevoel zijn ze wat gewoontjes, maar ik ben benieuwt naar julie mening. :)

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

_Malu_

Re: [FOTO] Lente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:21

Foto 1 aparte compositie, ik had iets meer van zijn lijf willen zien, nu lijkt het alsof er een los hoofd ligt. Ook het hek op de achtergrond is jammer, miss kun je dat nog wegclonen?
Bij de tweede vind ik de compositie erg leuk, het koppie is mooi scherp,ik vind het blauwe bij de bovenkant wel wat raar overkomen lijkt net een filter wat halverwege ophoudt.. En ook veel ruis, miss even met neatimage ruis wegwerken.
foto3: mooi scherpgesteld op het oog, ook de kleuren kloppen en de belichting is netjes, ik had hem liever iets uit het midden gezien , maar verder een nette foto!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:39

Foto 1;
Aparte compositie idd. vind hem niet zo, net als malu zegt, net een los hoofd.

Foto 2; opzich leuke foto, maar de oren zijn niet scherp, dat had ik liever wel willen zien.

Foto 3; nette foto, mooie kleuren. Maar compositie is dan weer een beetje saai

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 17:52

Dank julie wel voor de tips. :)

Van foto 1 wist ik zelf ook niet echt wat ik ervan moest vinden, en was tog benieuwt naar julie mening.
Van de week doe ik de lammetjes weer naar buiten en dan ga ik het zeker nog een keer proberen misschien lukt het dan ook om de oren beter scherp te krijgen. :)

Misschien hebben nog meer mensen tips.. :o

_Shaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:46

Foto 1 : ik vind dit juist wel een leuke compositie! en ze straalt zeker rust uit ;) alleen het zand aan de onderkant vind ik wel té onscherp.
foto 2 : erg pittig! :) alleen had ik idd ook liever de oortjes iets scherper gezien.
foto 3 : super mooi! :D heel mooi scherp, en het oog komt er geweldig uit, en mooie kleuren!

ziet er goed uit :))