[FOTO] Kadaverrap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Kadaverrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:33

Also known as Spinal & Steen, zo ongeveer de 2 grofste rappers van Nederland.
Fotografeer nu al een tijdje elk concert dat ze samen geven, deze foto's zijn van afgelopen vrijdag in 013.
Kadaverrap is hun eerste album, vrijdag is de release van het nieuwe album Tot Het Ontbindt.
Wou de foto's eigenlijk nog niet op internet zetten, maar morgen gooi ik ze bij ze af, dus bij deze.

Drop hier eigenlijk nooit mijn concert werk, maar tips en suggesties zijn altijd welkom.
Al ben ik niet zo van het technisch perfect fotograferen, dat interesseert me niet en past ook niet in mijn stijl.

Afbeelding
1. Sfeer
Afbeelding
2. Spinal
Afbeelding
3. Spinal
Afbeelding
4. Spinal
Afbeelding
5. Spinal&Steen.
Afbeelding
6. Steen
Afbeelding
7. Steen
Afbeelding
8. Steen

©FotoJamie. Niet zichtbaar, wel aanwezig. ;)

Anoniem

Re: [FOTO] Kadaverrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:49

Ik wist direct wat te verwachten toen ik deze titel zag staan... Wist ook direct van wie het topic zou zijn :+

Herkenbare serie. Hoewel je zegt dat technisch fotograferen niet helemaal bij je stijl past, vind ik deze foto's gezien de omstandigheden waarmee je het zo te zien te doen had, technisch prima voor elkaar.

Jammer dat het gezicht van Spinal weg is gevallen op nummer 5. Nummer 2 is naar mijn smaak wat te veel van onder genomen. Niet mijn ding. 8 heeft wat mij betreft veel potentie, alleen staat Spinal hier in feite een beetje in de weg óf zitten de handen in de voorgrond in de weg :+
Nummer 4 is me persoonlijk wat te geposeerd en daardoor te statisch, hoewel 6 ook behoorlijk camerageil is vind ik die wel heel sterk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:57

Hihi, ben een klein Steenjunkje, ik weet het. :))

Kan me vinden in je commentaar. :j
Wat betreft 8; ik vind de handen en Spinal hier juist niet storend omdat het volledig in de sfeer past, maar dat is heel meningsgevoelig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:59

Jep ik vind hem er absoluut passen hoor, daar hoor je me niet over. Vind het alleen erg jammer dat de hand over hem heen valt. Had handen iets verder naar beneden (ter hoogte van middel/kont) of links (niet over Spinal, maar er vlak naast) mooier gevonden denk ik.

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:07

Toffe foto's!
Ik ben niet goed in 't geven van fototechnisch commentaar, maar ik kan wel zeggen dat foto 6, 7 en 8 me het meest aanspreken :D
Gaaf vind ik op foto 2 ook die nek van Spinal!

Ja, eigenlijk ben je gewoon goed :P

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:42

Foto 7 vind ik erg sterk in deze serie. Straalt an sich heel veel kracht en power uit! :j Erg goed!
Nette serie, vind de bewegingsonscherpte goed passen binnen zo'n druk concert. Foto 2, 3 en 4 zijn ook goed geslaagd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:49

Thanks beide!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:27

Wauw Steen op bokt! waar gaat dan heen?! Whahaha...
Tjaah beetje Offtopic (I know!) maar ik kan het niet laten.. Steen = Stijn = m'n neef haha. Vind t altijd hilarisch
om m overal op internet tegen te komen van z'n hele stoere rappersgebeuren, want ik ken m als klein schattig jongetje :P
en nee ik denk niet dat ie al een decennia dood is!

Maargoed..
fototechnisch.. de foto's zijn niet scherp..
Foto 6 en foto 1 vind ik wel wat hebben.. de rest tjaah.. vind ik niezzo mooi.. maar ja das mijn mening heh!
maareh wat staat dr nou op z'n shirt? ik haat ???
Laatst bijgewerkt door jorretje op 03-04-09 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:28

Steen... := mijn vriend vind het geweldig :')

@ jorretje, is ie in het echt ook zo qua vrouwen en grove taal :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:30

@Jorretje; ik vind hem persoonlijk ook vriendelijk maar je kan men niet kwalijk nemen dat de algemene gedachte die Nederland doorgaat over hem daar niet op lijkt. ;)

Op zijn shirt staat: Ik haat me leven.

Verder vind ik je commentaar niet echt van toevoegende waarde, hetzelfde geldt voor VivaLaVida. Ontopic houden aub. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:33

Ja baas :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:41

Haha tja, het blijft UK dus aan het feit dat je vriend Steen geweldig vind heb ik niet echt iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:42

Ik stel er toch ook een vraag bij over de persoon op de foto...
snappen mensen misschien ook meer wie het is... het heeft betrekking tot degene op de foto! Maargoed jorretje Pm me maar dan ;)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:37

Ontzettend gave foto's! Lekker je eigen stijl, niet te perfect. Ik hou dr wel van. :+ Geeft goed beeld weer van het optreden. Een perfect technisch plaatje zou hier voor mijn gevoel ook helemaal niet passen. Vooral foto 8 is geweldig. Foto 2 past niet helemaal in de serie, vraag me niet waarom. Net wat minder sterk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:10

Thanks! :)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:14

Op de meeste foto's vind ik de lage sluitertijd (beweging) wel wat hebben, maar ik vind ze vrij gewoon.

De topper vind ik nummer 6, die hééft wat, echt een te gekke foto!