Als 'test' heb ik eerst een doosje van 12 Derwent coloursofts gekocht. Omdat ik beperkt was in mijn kleuren ben ik iets anders gaan tekenen dan een paard.
De schets is uit losse hand (ik doe niet aan overtrekken) n.a.v. een foto die ik op internet gevonden heb. Daarna mijn eigen schets met carbonpapier op het tekenpapier gezet.
Op een gegeven moment kwam ik in een dipje met de vleugel, daarom ben ik eerst met de borst verder gegaan.
Ik ben zo dom geweest om op de meest grove kant van het papier te gaan tekenen, wat dus niet ten goede komt aan de kwaliteit. Leermomentje.
De vlek links op het papier was mij ook al opgevallen. Maar ach, het is een probeersel (ik moet wel zeggen dat ik de smaak te pakken heb, de doos met 72 potloden staat hier dus ook al in huis en ik ben inmiddels ook aan een paard begonnen
).Zie hier het resultaat tot nu toe:

Grotere versie
Ik ben benieuwd naar de volgende stap

Erg goed op weg, mooie verhoudingen. En je bent al goed met kleuren. Pootje vind ik erg goed gedaan. Veertjes kunnen nog iets feller misschien, ik mis nog een beetje de echte verenstructuur. Terwijl de structuur van het pootje juist zo mooi is. Ben benieuwd!