[SCH] acryl probeersel 1 tinker

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

[SCH] acryl probeersel 1 tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 09:57

Ik wou eens proberen een schilderij te maken op de "ruwe" manier, dus niet alles perfect maar meer een overgang van kleuren wat een ruiger beeld geeft.
Dus dook ik in mijn archief en kwam een tinker tegen die ik op een koetsentocht gefotografeerd heb.

Tips welkom! (hij lijkt nog nat maar helaas is hij dat niet meer, er is dus ergens iets fout gegaan)
PS: de achtergrond telt niet mee! want die is totaal mislukt, het gaat dus om het paard :D
Afbeelding

ik zie nu dat de manen 1 plat vlak zijn, maar in echt zijn daar nog lijnen te zien van de manen, door de flits dus niet zichtbaar. maar krijg hem niet beter op de foto, zonder flits is het te wazig
Laatst bijgewerkt door Lontje op 26-03-09 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag aangepast

Jytte

Re: (SCH) acryl probeersel 1 tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:21

Ik vind hem best gaaf, hou zelf wel van het wat abstractere. inderdaad de manen lijken een beetje raar, maar qua verhoudingen klopt hij toch aardig :D mooi gedaan!

Woest

Re: [SCH] acryl probeersel 1 tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 15:16

Dank je, ik heb zelfs niet eens een schets gemaakt, ben zo met de losse hand begonnen bij het oor en mijn weg naar beneden gewerkt.

miesje890

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:42

Whow! Super gaaf. Dit vind ik echt mooi gemaakt!

En dan vooral zonder schets. Nou ik zou het echt niet kunnen hoor!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:55

Ik vind hem wat kleurloos en de neus lijkt over te lopen in de schaar van het bit wat er achter uit komt, maar ik weet niet wat de flits verkl**t heeft := Ik weet hoe moeilijk het is om een schilderij op de foto te krijgen. Misschien een keer proberen met daglicht een foto te maken?

Ik vind het abstracte wel mooi, maar ik mis de kleuren die het levendig houden en interessant, dat vind ik jammer. Maar ik zou zeker verder blijven experimenteren :j

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:46

ik vind hem prachtig! die leuke ponyachtige uitstraling. Vind het abstracte juist leuk