[VER] My life my story lekker lezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kayila

[VER] My life my story lekker lezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:00

Afgelopen tijden zijn er veel dingetjes gebeurd in mijn leventje.
Sommige leuk andere wat minder maar in de tijd dat ik er met vrienden over gesproken heb kreeg ik hier en daar te horen, moet je opschrijven joh!

Dus heb ik op MIJN manier dingen genoteerd met een sneer hier en daar.
Het is sarcastisch en ik hoop leuk en humor om te lezen.
Voor mij is het heeeerlijk gewoon te schrijven.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en te horen of jullie het leuk vinden meer hoofdstukjes te lezen.

Komt ie
nr 1:

Hoe het allemaal begon:
Februari 2008

En dan is het opeens nacht, na het stappen teveel gedronken om nog helemaal nuchter en bij de pinken te zijn zegt hij opeens ik moet met je praten. Ik zeg nog, terwijl ik galant vooroverbuig om mijn laarzen (die overigens niet bedoelt zijn om op te lopen maar wel te mooi zijn) uit te trekken, “kan da morgen nie?” “ Nee” zegt ie “ik moet het nu kwijt”.
Bom in buik ik weet ergens al wat er gaat komen en zeg iets minder galant: “ dus toch”. Hij doet het verhaal, na 15 jaar houdt ie van een ander een collega een andere vrouw….

Ik kan alleen maar uitbrengen “we hebben het er morgen over”.

We gaan te bed
Ik slaap niet
Hij ook niet

Dan is het morgen

We worden wakker doen ontbijt en doen nog bakkie senseo, kijken eigen huis en tuin.
Dan vraag ik “ nou vertel” . Het verhaal spuugt ie in 1 keer uit en de tranen komen hij houd nog wel van me maar anders hij is verliefd op haar en hij weet het niet meer.
Nee lekker dan als hij het al niet meer weet hoe moet ik het dan weten?

Hele toestand zijn nieuwe luffer is een poolse collega, nee niet zo een uit een catalogus maar ze schijnt hier al wat langer te wonen. Ze is dus gratis en hij hoeft er niet voor te reizen. Nog makkelijker ze werkt op zelfde werk is immers collega dus kunnen ze gezellig poolen (nee deze grap is te lastig…poolse meid en ze kunnen…juist je hebt hem).

Na een tijdje van overgeven huilen zielig doen op bank ben ik er wel klaar mee. Nou ja klaar mee is een grote zin, maar in een roesje verdelen we de spullen en doe ik enorm stoer naar buitenwereld. Knappe kerel (waar?) die mij gaat zien huilen nee hoor ik ben stoer en kom uit Friesland dus!

We verdelen de inboedel (nee joh die buffetkast hoef ik niet hoor neem jij die maar, foeilelijk ding!) en zijn er in 1 weekend uit wie wat en waarom. En het leven gaat verder.

We werken hij word veel gebeld en sprint dan als een halve mongool snel te kamer uit want hij wil me natuurlijk niet kwetsen want zie als je nadat je mobiel het totaal krankzinnige no-one van Alicia Keys ten gehore brengt een sprintje trekt weet blond natuurlijk niet dat ZIJ aan de foon is. Nee Blond denkt dat je gewoon spontaan even een blokje om wilt.

Nee joh is niet erg hoor dat als ik een dagje weg ben dat ZIJ even langskomt als je maar zorgt dat ik niet tegen die lelijke rotkop aan hoef te kijken als ik weer thuis kom.

Jaloers? Ik? Welnee waarop? Op die poolse prutsmuts die even in een korte tijd met haar J-lo butt schud en mijn man waarvan ik al 15 de wederhelft ben even wegkaapt? Welnee!
Ik wens haar veel plezier met die

Witte sokken in sandalen dragende, niet geintresseerd in andermans hobbies zijnde, World of Warcraft verslaafde (en het dus ook WOW noemende), niet sociale, bordeline autistische, spelletjes hatende, niet op stap willende, shoppen stom vindende

Ex van me!

Pradaatje

Re: [VER] My life my story lekker lezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:01

:') Erg grappig geschreven...

Maar toch : :(:)

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:38

:D PROEST ;)
ehmmm Bps?? Die is nieuw :+
Verder nix publiceren joh, koopt namelijk straks niemand jou trein roman!!!!
Hij is geweldig geschreven!!!!
YEAHHHHHHHHHHHHHHHH
Amen voor Ttje :D

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:40

Tjee Kayila...ik ben een beetje sprakeloos eigenlijk.... het is zo dubbel... :\

Ja, wel grappig geschreven maar oh zo veel waarheden en een nachtmerrie die eigenlijk niemand mee wil maken en die je niemand anders gunt... ik kan even maar moeilijk 'afstand' nemen hoor...bij een wildvreemde had ik er vast alleen maar om moeten lachen.. :o

Maar als dit is wat je leuk vind en wil moet je het vooral doen! +:)+ Humor genoeg!! :j

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:57

Jongens jongens

Ik heb zelf vooral heul veul lol als ik het van me afschrijf.
Geloof me dit hoofdstuk is nog mild.
Dit is mijn manier om met dingen te dealen en ik wil echt al heel lang columns of gewoon verhalen schrijven dus lucht het me zo enorm op.

Mijn vriendin heeft ze allemaal gelezen en vond ze leuk en humoristisch.
Ik was benieuwd wat een ander ervan vond dus vandaar deze post.

Please lees hem niet als oh wat ben ik zielig maar als oppervlakkige column
En laat me weten wat je ervan vind be brutal be honest!

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:08

Kayila schreef:
En laat me weten wat je ervan vind be brutal be honest!

Heb ik gedaan! :j Én ik vind het zeker goed geschreven én vol humor als ik het knopje zelf even omzet! ;)You go girl!! 8-)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:35

whoehaha je hbet dus toch geluisterd theetje, nu wil ik d erest ook lezen
of je moet zorgend at je ene colum krijgt in en of ander blad ofzo +:)+

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 06:32

Heel lekker geschreven, T! +:)+
Ik mis alleen een komma hier en daar, dussuh.... Let op je leestekens ;)

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 07:06

Ik ben het met MissPK en WB eens, je bent me huiskamerliefje en vind moeilijk om er alleen de humor van te zien. En idd hier en daar een komma.

Schrijven is een kunst, wees er trots op!

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 07:32

Heel bijzonder Kayila, ook ik sluit me enigszins aan bij de anderen, het raakt me toch wel, het verdriet wat erin zit.
En schrijven werkt heel therapeutisch, net als humor.
De combi moet dus wel een krachtig geneesmiddel zijn. Ik zou zeggen, ga zo door.

Het is wel 'leuk' om te lezen.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:24

Je hebt absoluut schrijftalent!
En geen betere manier om je verdriet te uiten dus ik zou er zeker in doorgaan. Ik vind het knap van je hoe je je staande hebt weten te houden ;-)

Hee joh, ik ben ook van poolse afkomst!!! :D

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:15

Meid wat heerlijk dat je het zo nuchter opschrijft, heb er zeker om geglimlacht, maar het is lastig om de ironie te laten voor wat hij is...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:13

SUPER om er zo mee om te gaan Kayila +:)+

Je hebt beslist talent! *D Ik las het met plezier en wilde ook gelijk doorlezen.

Van mij mag je (ik ga alleen op het schrijven in, niet de inhoud ;) ) Iets meer zinnen " heel houden" dus iets minder in spraak schrijven, niet veel minder, iets maar. Want anders wordt het een tikke onduidelijk. En ja, meer leestekens zijn ook welkom :D Met de zin:
Citaat:
We werken hij word veel gebeld en sprint dan als een halve mongool snel te kamer uit want hij wil me natuurlijk niet kwetsen want zie als je nadat je mobiel het totaal krankzinnige no-one van Alicia Keys ten gehore brengt een sprintje trekt weet blond natuurlijk niet dat ZIJ aan de foon is

Had ik wat moeite omdat het zo achter elkaar gaat :o

Maar daarintegen was de laatste zin weer SUBLIEM! :j

Ga door dus ja! :D

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:23

leuk geschreven..

ik schrijf ook graag.. vooral gedichten als ik me klote voel..
maar met schrijven kan ik juist mijn ware gevoelens opschrijven omdat ik me tegenover de buitenwereld altijd groot en sterk hou..
en niemand merkt hoe ik me echt voel.. hoe ik dat elke keer flik weet ik ook niet, maar het is makkelijker dan er over te praten..

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:42

Uitermate sappig geschreven, ben echt al bloednieuwsgierig naar het volgende hoofdstuk.
You go girl!!!!!!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:47

Geweldig neergezet, lekker cynisch en veel oppervlakkige humor :j
Ben superbenieuwd naar de rest van 'je leven', je hebt me wakker gemaakt +:)+

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:31

Goh T, lees het nu pas maar wat een giga komisch, vol wrok geschreven stukje, blog 2 ook eigenlijk maar die is veel heftiger en ik weet hoe erg ja daar mee gezeten hebt, toch veel sterkte toegewenst met het verlies van je oom.
En je hebt het heerlijk van je afgeschreven, YOU GO GIRL... :+

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:45

De humor is echt geweldig!!! Alleen de zinnen zijn hier en daar wat lang en zonder leestekens, wat het soms wat lastig lezen maakt ;)
Vind trouwens de manier waarop je het verhaal probeert neer te zetten wel heel sprekend, alleen de zinnen zijn wat onduidelijk geworden daardoor ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:50

De humor in het verhaal zit er duidelijk! Wel een dubbel gevoel hoor, je schrijft het zo grappig maar diep van binnen zal het toch wel erg zeer doen.. Ik ga zeker meer lezen!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:51

Super geschreven! wanneer komt het volgende hoofdstuk? :P

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:00

heel erg leuk geschreven! ik ben zelf niet z'n lezer maar de manier waarop jij schrijft spreekt me heel erg aan en wil meer lezen :D

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 16:12

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn er is weer een nieuw hoofdstuk klik maar op onderschrift!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 22:05

tis wel aardig. Ik heb zelf in een soort van zon situatie gezeten dus humor vind ik moeilijk te vinden, ik vind heel veel verdriet.. Ik snap dat je het zo van je af kan schrijven hoor, dat je dr een grap van maakt. Maar ik voel hoe het is, dus ik vat het misschien anders op:) Is voor ieder weer persoonlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:25

He jakkes!!! :(:)
wel leuk geschreven maar wel erg... zuur voor jou :(:)