Ik ben trots!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Ik ben trots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 18:40

Ik moet even met de wereld delen dat ik heel trots ben ;)

Af en toe doe ik wat amateur modellenwerk en ik heb een paar keer samengewerkt met Peter, een student aan de fotoacademie in Amsterdam. Nu kreeg ik net een mailtje van hem, dat een van de foto's die we samen hebben gemaakt, is geselecteerd voor een expositie in de fotoacademie (van 2 t/m 22 april, toevallig iemand die daar naartoe gaat?)

Het gaat om deze foto:

Afbeelding

Nou, dat moest ik dus even kwijt, haha.

Nieuwsgierig geworden naar ander werk van een van ons?

http://www.justjoyce.nl
http://www.2ndlook.nl

Majax

Re: Ik ben trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:53

Wat gaaf Joyce, super!
Vind het ook echt een hele aparte foto, hij straalt echt iets uit.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:59

Gefeliciteerd :D Inderdaad een hele aparte foto, heel origineel :j Gaaf!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 19:06

thnxx :D Maar het denkwerk word altijd door Peter gedaan hoor, hij weet echt al in detail hoe hij het hebben wil, dus ik hoef het dan alleen nog maar uit te voeren!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:31

En trots zijn, dat mag je! :D

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:16

Wow aparte foto zeg, heel mooi. Gefelicteerd!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:23

weet je ook het verhaal achter deze foto? Ik vind m erg mooi hoor, alleen je kijkt zo.. dromerig, terwijl ik miss je heel verschrikt had laten kijken naar die gekleurde kubus ( kan ff niet op de naam komen) Eig kijk je nu nieteens naar de kubus, maar erlangs. Je bent overigens echt een mooie meid! superdun zeg;) Snap dat je trots bent, zou ik ook zijn met zon mooie foto!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 09:49

De bedoeling was om naar de kubus te kijken, alsof ik er echt door geboeid was/van in de ban was. Ik kijk wel echt naar de kubus, maar ik ben een beetje scheel, haha. Daardoor lijkt het misschien alsof ik er langs kijk.

De precieze achterliggende gedachte bij deze foto weet ik eigenlijk niet... Ongetwijfeld voor een opdracht voor zijn opleiding (stom dat ik het niet weet...). Weet wel dat ik echt bij de vloer moest passen qua outfit en dat dan de rubix cube (zo heet dat ding ;) ) er met zijn kleuren uit moest springen, alleen had die kubus wat groter gemoeten om echt op te vallen, maar we hadden helaas alleen deze.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:46

Zoals in de uitleg van [UK] en [FK] te lezen is, is het plaatsen van andermans werk niet toegestaan. Hoewel jij op de foto staat is de foto door een ander gemaakt. Daarom hier een slotje :)

Mocht je toch graag je foto's met Bokt willen delen, dan kun je eens het HK modellen topic bekijken. Daar kun je eventueel je foto's kwijt.