Ik heb 2 tekeningen gemaakt. De tweede is sowieso nog niet af, maar dat doe ik expres omdat ik dan nog in deze tekening veel met de tips kan doen
De paarden zijn gemaakt a4 formaat dus niet zo groot, en met houtskool. Ik ben niet echt tevreden over het papier. Want de eerste tekening is gewoon printpapier, maar het lijkt erg licht te zijn. Het tweede is van een kladblok, het is wat minder glad, iets dikker en wat donkerder. op zich wel fijn, maar de licht donker contrasten worden minder zichtbaar. Ik moet simpel gezegd hard gummen om er genoeg lichte vlekken in te krijgen. 

Vooral de hals is nog niet af, en de kont zo als je ziet natuurlijk nog helemaal niet
de oren ben ik zeker ook nog niet tevreden over, iemand tips hoe ik die iets 'echter' kan laten lijken? 
Tips en commentaar zijn welkom
Wel graag onderbouwt. Je mag uiteraard zeggen als er iets niet klopt, maar ik zou het zeer op prijs stellen als je dan ook verteld hoe ik het dan wèl kloppend kan maken
Maar ik denk dat als je stopt met vegen, je ook echt nóg sneller vooruit zal gaan. In het begin is dit erg wennen maar uiteindelijk geeft het beter resultaat!