Zwarte is mooier, je bent veranderd maar kan niet zeggen wat. Maar ik ga wel met kim mee, dit is mooi maar je kan beter. Jij bent zo goed in emoties uiten pfff echt prachtig wat je kan neerzetten daarom wil ik meer van dat zien. Volgens mij heb je ons gewoon zo hard verwend met krachtige fotos dat de standaart hoog is
Neej
Zwart wit! Ik vind 'm weer mooi, anders dan dat we van je gewend zijn, maar daarom niet minder geslaagd.. Ik blijf er naar kijken, hij intrigeert me denk ik
De z-w versie vind ik mooier. De compositie vind ik echter niet zo geweldig. Voor mijn gevoel is de foto te veel richting linksboven gepositioneerd. Volgens mij creëer je een veel boeiender beeld wanneer het oog meer naar rechtsonder staat.
MarloesRixt
Geplaatst: 17-03-09 17:54
Ik vind het jammer dat je 1 oog in zijn geheel hebt gedekt met je haren. Dat stoort mij behoorlijk. De scherpte is wel mooi, ook ik vind de eerste (zwart/wit) versie de mooiste.
Maysie
Geplaatst: 19-03-09 20:18
Ah de mooie zelfportretten! Mooie scherpte ik vind z/w krachtiger. Moet wel zeggen dat ik wel betere van je gezien heb