Vandaag weer even naar buiten geweest en wat foto's gemaakt. Vond deze toch wel wat hebben. Vond het meer een herfstplaatje, vandar de titel
Graag opbouwend commentaar
Elanor
Geplaatst: 15-03-09 15:08
Hij doet mij niet zo heel erg veel. Compositie lijkt erg rommelig, ook qua scherpte-diepte vind ik hem niet speciaal. Ik zie er overigens alleen maar een soort van vieze 'bollen' in? Kun je misschien iets mee toelichting geven op wat er op de foto staat?
Ik zie er eigenlijk niet in wat het is Ik dacht eerst aan piepschuim bollen? De donkere vlek in het midden achter de bollen vind ik erg storend. Volgens mij is het een groot bruin blad, maar het werpt een grote schaduw op in de achtergrond.
De bollen staan erg centraal, er zit weinig kleur in de foto wat het geheel erg grauw maakt. De rode besjes op de achtergrond zijn de enige gekleurde onderwerpen in de foto, waardoor de aandacht erg weggetrokken wordt. Probeer wat verder in te zoomen en tussen de bollen ook wat met scherptediepte te spelen. Dat kan helpen
Succes!
Shoshanna
Geplaatst: 19-03-09 14:12
Ik vind de scherpte diepte ook niet helemaal.. En dat donkere achterin vind ik ook storen, maar ik vraag me ook af wat dat donkere voorin is? Dat vind ik wat afleiden..
Dus eigenlijk ga ik mee met de rest Maar blijven oefenen, doe ik ook