Helaas is gister mijn lieve opa van ons heen gegaan. Ik heb gister 2 gedichtjes gemaakt voor mijn grootte trots.
Waarschijnlijk ga ik deze ook voordragen tijdens de uitvaart.
Lieve opa ik hou van je!!!!! Ik zal je nooit vergeten, je bent mijn voorbeeld mijn grootte trots voor altijd
03-05-1913 / 11-03-2009 Mijn opa heeft een geweldige leeftijd van 95 jaar behaald!
Lieve Opa
Mijn opa, dat ben jij En ik ben er trots op Jij blijft mijn opa voor altijd
Nu ben je weer bij onze lieve oma Doe je haar de groetjes van ons Ga nu maar weer samen genieten
Rust maar lekker uit, je bent een held We zullen je nooit vergeten Je hebt een grote plaats in me hart Je bent mijn opa mijn grootte trots
Ik hou van je opa voor altijd
&
Lieve Opa
Zo ver weg, maar toch zo dichtbij Je zit in mijn hart voor altijd Nu ben je weer samen met oma Kunnen jullie weer samen genieten
Lieve opa ik hou van je Gelukkig heb ik 19 jaar van je mogen genieten 19 mooie jaren met jou Die jaren zal ik nooit vergeten
Opa het is goed zo, rust nu maar lekker uit Geef je oma een knuffel van ons Jij bent mijn opa mijn grootte trots Je weet dat we je nooit zullen vergeten
Ik hou van je opa voor altijd
Lieve opa je bent heel speciaal voor mij, voor de achterkleinkinderen was je opa paardjes. Opa houdoe he! Rust zacht