Deze volkswagen kever uit 1951 is er één van. Hij staat al 20 jaar onder een doek in de garage maar toch
De stijl die ik gebruik vind ik gewaagd. Heb het zelf nog nooit eerder gedaan dus dit is de eerste keer. Ik gebruik Acryl op een doek van 40x50 cm met een lijst rondom.Ieder kloddertje verf breng ik met een kwastje aan. Stip voor stip. Best dik want het droogt op een vage manier op. Ook heb ik me best vergist in de kleur.
Op dit moment is de motorkap nog nat, en dat was de kleur die ik in gedachte had, maar de verf bleek nogal wat donkerder op de drogen, maar ik vind het niet misstaan.
Ben er in totaal tot nu toe zo'n 5 uur mee bezig geweest. Ieder deel moet stuk voor stuk opdrogen en dat duurt toch gauw een uurtje voordat ik weer verder kan.
Op de planning staat nog een Ford Thunderbird (babyblauw) uit 1962 en een Porsche 911 (zalmkleurig)
Zijn er mensen die tips voor me hebben, opbouwende kritiek, of andere opmerkingen?

Close Up

Ik moet eerlijk bekennen dat het schilderij al weer een tijdje aan de kant staat! In verband met dukte met school en werk etc. Morgen is mijn tentamen en ben van plan het volgende week af te maken. Heb tot nu toe enkel de rand blauw geschildert
Ik laat het snel zijn.