Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Plien91 schreef:Wat me opvalt is dat elke pagina in een nieuw venster opent en dat hij aan de donkere kant is. Verder geen op- of aanmerkingen, ziet er netjes uit!
Ivonka schreef:Mooie site, maar ik vind hem erg donker. Ik moet goed kijken om te kunnen lezen. Bij de viewer is het lichter... misschien die kleur nemen?
Maaik schreef:Plien91 schreef:Wat me opvalt is dat elke pagina in een nieuw venster opent en dat hij aan de donkere kant is. Verder geen op- of aanmerkingen, ziet er netjes uit!
Hoe bedoel je dat? Qua portfolio's betreft of ook de andere menu kopjes?Ivonka schreef:Mooie site, maar ik vind hem erg donker. Ik moet goed kijken om te kunnen lezen. Bij de viewer is het lichter... misschien die kleur nemen?
Dat viel me inderdaad ook op nu ik 'm op een andere computer bekijk.
Zal even kijken of ik er wat aan kan veranderen!
Romyv schreef:idd heel irritant dat je portfolio 5 vensters opent! Ik vind hem niet echt te donker (misschien is die al lichter gemaakt?)
Ik mis alleen wat informatie over shoots ed. Kan je een shoot aanvragen, zoja hoe werkt het en wat kost het ed.
Je portfolio vind ik persoonlijk erg slecht.. zitten heel veel foto's tussen wat ik echt snapshots vind, daar in tegen zitten er ook enkele hele goede tussen.. het contrast is heel groot, beetje raar.. Hierdoor krijg je geen indruk van JOU stijl..