Ik heb een tijdje terug wat gedichten gemaakt ik wil graag wat tips hebben van jullie.
1) Die bewuste dag, Dat ik je voor het eerst zag. Die dag zal ik nooit vergeten. Jou lieve lach, hoe aardig je was.
Ik zal het nooit vergeten. Maar al die woorden die je zegt, Al die dingen die je met me doet Is dat nou werkelijkheid of is het bedrog.
Samen wandelen over het park, Dat is echt gezellig, Stiekem aan me zitten, en van elkaar genieten Ja, dat is wat ik echt wil.
Wij samen dat is een prachtstel, Als ik je zie ben ik blij, Mensen zeggen dat ze het aan ons zien, Ze vinden ons samen een team!
2) De laatste dagen, weken, maanden, Denk aan niets anders meer, Als alleen maar aan jou, Al die gevoelens, Ze zijn alleen voor jou, Het maakt me verward, Omdat ik zoveel van je hou.
3) En daar sta je dan, Weer voor mijn neus, Je lacht, ik lach terug, Je raakt me aan, ik begin te zweven, Elke keer weer die vlinders in mijn buik.
Maar het mag niet, Jij hebt haar, Maar waarom doe je toch zo? Het is zo verward ik wil jou… Alleen maar jou voor mij alleen…
4) Het doet me pijn om niet bij jou te zijn, Je weet dat ik van je hou, Dat ik alles voor je zal doen. Wil op je wachten, jou de tijd geven.
De tijd die je nodig hebt, Je moet jezelf terug vinden, Denk aan jezelf, maar vergeet ook mij niet. Ik ben gek op je.
Zorg goed voor jezelf, ik wacht op je, Laat je het weten, wanneer je jezelf weer bent, Je eigen geluk weer kent, je eigen gevoel weer voelt. Laat het me weten, ik zal op je wachten.
Alleen op jou ga ik wachten, En dat alles omdat ik zoveel van je hou.
Alvast bedankt!
Sanniej_
Geplaatst: 04-03-09 10:31
Prachtige gedichten! Je gevoel zit er goed in beschreven, ik heb er weinig verder op aan te vullen. En niemand heeft gereageerd en wel gelezen, dan moet er toch iemand zijn die je verteld hoe ze zijn!