[SCH]red and white staffie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

[SCH]red and white staffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 20:30

Hallo :Y)

Ik ben momenteel helemaal into het schilderen van stafford na dat ik de vraag kreeg iemand zn hond te schilderen.

Hier is mn nieuwste schilder werkje, Mijn bedoeling was simpel maar toch met diepte en kleuren etc te werken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden (zie nu dat de kleuren een stuk minder zijn door t uploaden :o )

Afbeelding
hier was hij nog nat en lijken de kleuren vooral in het witte donker te zijn dat is nu niet meer zo erg :D
Afbeelding

CaPrIoLe`79

Re: [SCH]red and white staffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:53

Als simpel je bedoeling was zoals je hierboven schreef is het je goed gelukt. Misschien kun je ogen, het stuk neusje dat aan de lichtzijde valt en het deel tong aan de lichtzijde met een fijn penseel verder verfijnen om zo een nog wat sprekender koppie te krijgen? En de rest zo laten?
Het less is more-idee springt er zo super uit!
De achtergrond is nu wel heel fel van kleur vergeleken met de hond. Misschien kun je met photoshop eens kijken hoe een grijsblauwe kleur erachter zou staan? dat kun je er nog van maken.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 10:26

hoi

(zo wel 1 reactie :D )

de achter grond en de kleuren zijn minder fel dan dat het nu lijkt, daar door zie je de deatils jammer genoeg ook veel minder

maar dankje wel voor je commetaar :D