ben wel tevreden omdat het wel aardig is na een lange periode niet tekenen, maar aan de andere kant is het verre van perfect. Dacht zal de bokkers even om tips geven, naast het feit dat ik weer meer wil gaan tekenen
had slechts 1 soort potlood tot mn beschikking (hb) gezien mn eigen potloodjes in de verhuizing zijn kwijt geraakt. daanaast is de foto erg licht geworden door de flitser, hoewel de tekening zelf ook niet al te donker is... gaat niet zo lekker met een hb potlood.. donker maken. Dus van de week nieuw setje potloden komen (grijzen) had die van Derwent, nog steeds de beste keuze of zijn er andere fijne potloden?
papier is aquarel papier van de Action. Grof van structuur en dikker. Op dunne bladen vind ik het niet echt fijn tekenen. Daarnaast vind ik het zonde om heel veel geld aan papier uit te geven als het gaat om uitproberen en opnieuw vertrouwd raken in tekenen.
Andere tips voor papiersoorten zijn natuurlijk wel welkom
ik vind hem niet echt het koppie hebben wat bij het paard past, Weet nog niet of ik de foto van de eigenaar mag plaatsten dus die laat ik even voor wat het is.
wat vinden jullie kloppen en wat niet. Wil namelijk weer meer gaan tekenen en mss wordt het dan weer wat beter.

of http://www.mijnalbum.nl/Album=LYMI4VFW
alvast bedankt!

!