[TEK] Cadeautje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

[TEK] Cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 19:29

Omdat mijn vriend morgen jarig is en wij vandaag twee jaar verkering hebben, heb ik voor hem een tekening gemaakt.
Hier staat een aantal onderwerpen op waar hij veel interesse voor heeft en wat bij hem past.
Ik heb hem al gegeven, dus ik kan helaas niets meer aanpassen, maar tips voor de volgende keer zijn natuurlijk altijd welkom. :)
Hij vindt de tekening overigens erg mooi!

Afbeelding

Fnanne

Re: [TEK] Cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:37

Allereerst gefeliciteerd!! :):) :)
Leuk zo'n origineel cadeau, super dat hij er blij mee was.
Leuk om eens wat van jouw hand te zien wat je op deze manier hebt neergezet. De verschillende elementen komen op een prettige manier bij elkaar, de motor knalt er echt lekker uit.
Puntje van kritiek zou misschien kunnen zijn dat de linker onderhoek wat kaal is, zeker ten opzichte van de rechter kant ;)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:22

mooi werkje, ik vind zelf alleen de rocker wat overdreven en niet passen bij de rest. Alles is mooi gedetailleerd behalve de "rocker"..jammer.. Verder wel mooi hoor, schedel heb je mooi in elkaar gezet en idd die motor is heel mooi en knalt er goed uit!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:47

Ik ga mee met de commentaren van mijn voorgangers. :) Alles is mooi gedetailleerd, behalve de 'rocker'. Die maakt het geheel wat minder professioneel, als ik dat zo mag zeggen. Verder echt heel leuk gedaan, is eens wat anders. Leuk :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:08

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! :D

Een leuk idee om een collage te maken met verschillende onderwerpen. :)
De rocker steekt inderdaad wat af, maar ik neem aan dat je voor de schedel en de motor een referentie hebt gebuikt en de rocker uit je hoofd hebt getekend? De uitwerking is misschien wat 'basic', maar de pose vind ik wel erg goed in het plaatje passen. Ik denk dat je de achtergrond iets meer had kunnen uitwerken. Je lijkt hem nu vrij grof en streperig neer te hebben gezet (al wordt dat misschien door de scan versterkt). Een wat meer knallende kleur zou ook niet hebben misstaan denk ik. Vooral de schedel vind ik mooi uitgewerkt, mooi met de naden er heel fijntjes in. :j

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 15:15

Ik sluit me aan bij de rest, de rocker valt misschien net wat buiten de toon, net of je hier wat meer moeite mee had. De schedel en de motor zijn weer erg mooi gedaan, dat ligt je overduidelijk wel.
Verder stoort het krasserige me niet, ik vind het juist wel een bepaald stijltje uitstralen op een of andere manier.

Nouja, vooralsnog een erg leuk cadeau.. en gefeliciteerd nog natuurlijk!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:33

Je kado is erg mooi geworden! Zal ie zeker blij mee zijn. Over de rokker is nu wel genoeg gezeg, dus dat zal ik niet nog eens herhalen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 14:03

Bedankt voor de reacties!

Heel goed gezien Elanor, die heb ik uit mijn hoofd getekend, de rest niet. :o
Ik vind het ook wel jammer, ik heb het helaas te snel gedaan waardoor ik niet meer kon gummen. Zonde, maar hij vond hem wel erg mooi!

De achtergrond heb ik bewust zo gelaten, ik weet eigenlijk niet eens waarom. :=

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:27

die moter is heel echt en mooi

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:48

Ik vind het juist wel stoer dat de Rocker (jeah) wat uit de toon valt. De rest is voorzichtig nagetekent en dit valt op. Mooi werk, juist doordat je eerst naar de rocker gaat kijken valt mij daarna de rest op.

Gefeliciteerd en tof cadeautje ;) :)

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 00:10

eerst gefeliciteerd! en wat een leuk plan om een collage te maken! vind hem erg leuk. enige dat mij opviel is dat de compositie wat krap is, alsof er nog iets bij moest linksonder

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 19:09

Minouesmee: Kun je me ook vertellen wat je er mooi aan vindt? :)

Dank jullie wel verder! :)

Fenn, in jouw mening over de rocker kan ik me enigzins ook wel in vinden. Het is niet mijn bedoeling geweest, maar het heeft wel een leuk effect inderdaad.

SilverStorm, ik kan me voorstellen dat je dat vindt, ergens klopt het ook wel. Aan de andere kant past het wel weer bij zijn imago, maar dan praat ik me er weer onderuit. Klopt inderdaad, het had ruimer gemogen.
En ja, links onderin.. Ik was bang dat ik als ik daar iets zou zetten, het helemaal te druk zou worden, dus dat heb ik maar leeg gelaten. Achteraf had er misschien een klein onderwerp geplaatst kunnen worden.