[ART] MLP-Custom: grijs met roze en naamloos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

[ART] MLP-Custom: grijs met roze en naamloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 20:31

Afbeelding

Dit weekend heb ik deze dame gemaakt. Ze heeft nog geen naam dus suggesties zijn welkom!

Haar grijs schilderen viel niet mee... er zitten 9 lagen op, nu pas is ze netjes egaal grijs. Haar body is oorspronkelijk roze dus het bleef doorschijnen, met een donkere tint verf is dat veel minder.
Ben er best tevreden mee, al mogen de dapple's misschien iets anders, ze zijn wel een beetje plat zo.

Wat vinden jullie van haar? :)

Eventueel is ze te koop, info via pb.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:55

ik vind hem erg leuk :)
wel vind ik hem nog een beetje kaal.
mischien wat meer kleuren op het lijfje ?
(zo goed moddie's O:) )

Fnanne

Re: [ART] MLP-Custom: grijs met roze en naamloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:31

*Pinky-Line* :)
Wat knalt die roze lijn heerlijk van de pony af Mireille, echt supergaaf die kleuren zo. Het grijs van de pony versterkt dat ook op een pittige manier. Subtiel roze oogschaduw past er ook prima bij, brengt het totaalplaatje in balans.
Ik vind het weer een topwerkje, lekker knallend :)

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:32

Erg leuk gedaan. Misschien wat rose stipjes bij de zilvere stipjes op het lijfje?

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:32

Wat is die rode streep ontzettend gaaf, een hele fijne structuur zit erin. De kleur komt ook mooi terug in de ogen. :)

Het grijs past qua kleur heel goed bij het roze en laat het roze heel erg knallen. Toch heb ik het idee dat het de pony als geheel een beetje 'saai' maakt eigenlijk. Ik kan er niet zo goed de vinger opleggen en zo ook niet even aangeven wat het precies is... Misschien dat als de dapples een andere kleur (geel?) zijn het iets meer sprankelt. Ik moet er nog even over denken. :+

Lastig om een naam te verzinnen hoor... Cani of Cana? (Van het Latijnse 'canus' voor grijs.)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:53

ik vind hem ook errug mooi!
Zie alleen nog wel wat roze doorkomen op de billen.
Weet niet of dat de bedoeling was?

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:48

Ik vind dat roze doorschijnen op de billen juist wel mooi!
De zilveren stipjes vallen een beetje weg tegen het grijs. Misschien als je ze goud (of een ander kleurtje) maakt, wordt het geheel wat sprankelender.
Van wat voor materiaal heb je de roze lijn en `staart` gemaakt?

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:14

De basis vind ik heel mooi, super contrast tussen grijs en roze, ook mooi dat je twee tinten hebt gekozen. De stippels vind ik echt minder, ze zijn niet goed een geheel met de rest, maar ook niet echt versieringen zeg maar (zoals de versieringen op standaard pony's bijvoorbeeld). Ik denk dat een goed contrast beter zal werken, of de stippels net wat meer laten overlopen dan alleen op kont, staartpunt en wang: naar elkaar toe een beetje, zeg maar.

Vind de staart en de roze textuur echt super.
Misschien kun je eens wat proberen met mogelijkheden in photoshop. Dat doe ik ook weleens als ik het even niet meer weet. :)

Maar, vind hem al erg gaaf.
Ik denk even over namen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 20:09

De roze 'gloed' op de billen was de bedoeling Rosie. Hij is heel subtiel en had hem op gezet om de dapple's wat meer contrast te geven.

Silki de staart en de haren zijn van klei. Ik denk dat goud niet mooi zal zijn. Maar ik denk dat in fel roze, zo als het haar, dapple's toevoegen een mooi effect zal geven. Dat sluit dan ook meteen weer aan op jouw stukje, Josav. :)

Hihi ja, photoshop is erg fijn om even over zo'n foto te kliederen als je het niet meer weet. Doe het ook heel vaak, erg handig.
Meer over laten lopen naar elkaar had ik eerste instantie, maar heb het snel weer weg geveegd toen het nog kon, dat vond ik persoonlijk niet echt een succes.

Ik zal binnenkort eens aan de slag gaan met de wat meer roze dapple's. Bedankt voor de input. :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 11:21

Ze is leuk Mireille. Wilde eigenlijk een topic openen met waar blijven de MLP customs.
Persoonlijk vind ik haar voorkant een beetje kaal, maar misschien werkt dat wel het beste.