01. Ik ben dol op deze compositie van de ruin voorop en de merrie onscherp erachter.

02. Vind dit zo'n rustig plaatje, verder eigenlijk niet heel bijzonder lijkt zelfs een beetje ruis op te zitten.

03. Portret, weet zo gauw geen commentaar dus commentaarloos. x)

04. Fijn plaatje op zich alleen lijkt de horizon scheef te zijn, ik denk dat dit vertekening is want hij is volgens mij vrij recht.

05. Flement paard, weet zo gauw geen commentaar.

06. De scheefheid heb ik expres in deze foto genomen en denk dat dat hem goed heeft gedaan, heeft een wat speelse uitstraling gekregen.

07. Overbelicht shirt helaas, ik blijf wit lastig vinden wanneer de zon fel schijnt. (tips?)

08. Vind dit een leuk plaatje, misschien had ik wat meer paard onder en wat minder lucht boven moeten nemen?

09. Ruiter vermoord me als ze deze ziet denk ik x). Vond dit een leuke foto met dat scherpe koppie en onscherpe ruiter. Iets krap rechts.

Nou ik ben benieuwd, heb geprobeerd zo divers mogelijk te postten.
Dit zijn erg veel foto's om allemaal individueel te beoordelen dus dat werkt niet echt heel handig. Als ik 2 foto's uit deze serie moest kiezen, had ik er alleen maar 3 en 4 gekozen, de rest vind ik wat minder.
Bij foto 2 geef je zelf al commentaar. Die zou ik dan ook niet meer erbij plaatsen eigenlijk. Foto 5 vind ik er best eng uit zien dat oog, dat leid een beetje af. Foto 6 is erg goed, alleen zonde dat het paard z'n mond open heeft. Dat maakt de foto meteen weer een stuk minder. Wat mij opvalt bij de foto's met ruiter, is dat de ruiter (op de middelste foto na) niet scherp is. Probeer dus de volgende keer een kleiner diafragma (= groter getal) zodat de ruiter ook scherp wordt.