[SCH] Fjord uit losse hand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ruth_

[SCH] Fjord uit losse hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 16:44

Hoi, hoi!

Ik ben aardig vaak ook creatief bezig met paarden tekenen enzo, dus ik dacht laat ik eens wat showen!
Het is niet me mooiste werk maar wel het enige dat ik gescant heb. Nog niet helemaal klaar dat komt ik nooit wat afmaak.
Ik ben nu met GIMP er een DA van aan het maken, ik weet nog niet of ik dat hier ook neer mag zetten nog.

hier is hij dan,
Afbeelding
Getekent met potlood op schetspapier

Eigen commentaar;
* de weinig bespriering achter.
* gekke nekspier?
*slechte verhouding.

EvelijnS

Re: [SCH] Fjord uit losse hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:05

Nou, tijd om het af te maken dan, want anders kunnen wij geen commentaar geven. ;)
Want ik neem aan, dat als ik zeg dat hij meer schaduw mag hebben, dat je dat nog moet doen.
Verhoudingen kloppen niet helemaal, maar het is absoluut niet storend. Ik ben benieuwd.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:30

Een leuke opzet, maar ik zie er qua bouw nog niet het typische van een Fjord in. Over de bespiering zou ik me op de schets niet te druk maken, dat gaat bij mij altijd makkelijker als je begint met het invullen van de vlakken en schaduwen. Ik ben benieuwd hoe je hem verder af maakt, dan kan ik er ook wat meer over zeggen. :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:33

Oh, ik vind 'm best mooi! :)

Vind de hoefjes alleen een beetje raar, net klompjes :D Verder had ik het leuker gevonden als je bij een fjord ook de traditionele manendracht had getekend. En inderdaad, de verhoudingen kloppen niet helemaal. Ben benieuwd hoe je 'm afmaakt! :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:17

Ik vind de hoofd en de nek erg mooi, echt fjord :) Maar de bouw kan nog wel wat beter... Het ruggetje is denk ik iets te kort in vergelijking met de rest van het lichaam :)