Bedankt voor je reactie! Ik vond de scheve achtergrond ook al minder en het hek ook, alleen zelf vond ik het niet erg storen. Ik zal er volgende keer aan denken, bedankt
_Shaan_
Geplaatst: 15-02-09 11:44
je idee is leuk maar zoals nyckle al zei is de horizon veel te scheef wat erg stoort. en de geit lijkt veel te onscherp! misschien kan je daar de volgende keer op letten
Jammer dat de foto wat flets lijkt. De compositie vind ik ook niet heel geweldig gekozen, je had het iets spannender kunnen maken door de foto van een iets lager punt te kunnen nemen. De horizon en het hek zijn al genoemd. Succes!
Gipsylover
Geplaatst: 16-02-09 19:14
De foto lijkt wat flets, verder jammer dat de horizon scheef is. Maar toch vind ik het een fijne foto om naar te kijken, het gaas is juist leuk en ik vind het juist wat Nyckle zegt niet, gaas maakt 't nieuwsgierige er wel aan, zoals de titel duid !
Bedankt voor de reacties! Dat gaas vond ik zelf ook wel leuk eigenlijk. Deze geit staat naast de bak dus ik stond op het springmateriaal, moest balanceren om niet tegen het stroomdraadje te vallen en dan ook die geit niet afschrikken haha