Sinds een tijdje had ik weer zin om te gaan tekenen. Even een plaatje van google geplukt en hier het resultaat. Ik zal de originele foto er ook bij zetten.
Mooi hoor, ziet er goed uit. Verhoudingen zien er prima uit, al denk ik ook dat je neus iets langer had mogen maken. Ik mis in deze tekening ook wat contrast, ik denk dat je met donkere schaduwen en lichtpunten al een mooiere uitstraling kan neerzetten. Wat ik dan wel weer goed vind is je schaduwgebruik op zich, je hebt op de goede plekken schaduwen gecreëerd. Als laatste mis ik een ondergrond/achtergrond. Het paard lijkt nu te zweven en ik vind het geheel wat leeg. Ga zo door!
Ik vindt het lijf heel mooi. Maar zie de verhoudingen naar het hoofd niet kloppen. Denk dat het hoofd wat groter moet. En ook wat langer. Verder denk ik dat de hals wat te dik is geworden!
viviannev
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-09 16:17
Bedankt voor de reacties!
Het hoofd klopt niet helemaal. De hals is inderdaad ook wat te dik. Ik zal volgende keer eens gaan proberen om er wat meer contrast in te brengen, zoals Evelijn_ zei. En aan de achtergrond kan ook wel wat gedaan worden ja.