[FOTO] miauw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Leonie

[FOTO] miauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 08:21

Laatst heb ik wat foto's gemaakt van een stalkat en die wou ik even aan jullie laten zien.
Ze zijn lang niet perfect (het was ook de eerste keer dat ik een kat fotograveerde) maar toch wil ik jullie commentaar.
Ik maak foto's met een Sony DSC_H7. De foto's zijn mijn eigendom en ik wil ze nergens anders terug zien!!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Nog twee andere foto'tjes:

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Commentaar zou fijn zijn maar houd het wel vriendenlijk!!

Natalie1993

Re: [FOTO] miauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:06

Leuke foto's met mooie kleuren!

Commentaar;
Foto 1 - Mooie compositie, goed scherpgesteld op het oog. Mooie kleuren. Jammer dat net boven het neusje het erg onscherp is, dat is het enige mislukte aan deze foto.
Foto 2 - Jammer dat de ogen een beetje te dicht zijn, en de compositie vind ik niet erg geslaagd. Het idee is leuk, maar er valt te veel (of voor een andere compositie te weinig) linkerkant weg.
Foto 3 - Leuk idee! De oortjes zijn niet helemaal scherp... De kleuren lijken erg woestijnachtig wat een erg mooie sfeer geeft. Ik zou wat meer achter de kat gaan zitten, want dan fotografeer je echt wat hij ziet.
Foto 4 - De focus ligt op het stuk boven het oog, en niet op het oog zelf. Ook het stuk achter het oog (wang van het paard) is veel te onscherp. De prut onder het oog stoort mij ook echt heel erg.
Foto 5 - Mooie bloem! De kleuren van de bloem zijn een beetje somber, in tegenstelling toto de achtergrond. Daarbij vind ik de achtergrond te aanwezig. Dat leidt van de bloem af.

Succes en hopelijk zien we binnenkort nieuwe foto's!

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 09:45

Dankjewel voor je commentaar!! Ik heb er heel veel aan. :D

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:07

1ste foto is prachtig.

Andere vind ik allemaal niet erg boeiend, commentaar is al gegeven ;)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:57

Leuke fotos!
heb je de fotos bewerkt?
vind 5 een beetje naar kijken door de achtergrond het lijkt net alsof de achtergrond een soort bol is zeg maar en dan als je heeel goed kijkt zie je er een bloem in. Beetje jammer