[TEK]Rara wie is het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK]Rara wie is het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:03

Hallo allemaal,

Heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken, en weer een nieuwe tekening begonnen, buiten mijn opdrachten. En dit is daar het resultaat van. Jep met maar één kleur paars :+
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ikzelf vond hem redelijk herkenbaar (Iemand een idee wie het is? ). Ook vond ik zo een kleur wel tof staan.

Ben erg benieuwd naar jullie meningen!

Afbeelding

edit: Ik zie nu dat de kleur flink wegvalt op de foto. In het echt springt hij er meer uit. Ook staat er een glans op de wang/hals, dit is door de flitser :\
In het echt is hij ook wat mooier van kleur. Ik maak echt bagger foto's zeg :n :=

Maripossa

Re: [TEK]Rara wie is het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:05

Lodewijk van IP toch? :D Ik vind het heel gaaf dat je het met alleen paars hebt gedaan. :j

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:05

Lodewijk? :)

Het idee met de kleur vind ik erg leuk. Ook vind ik de structuur zo mooi. Hij is nog wel iets uit verhouding lijkt.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:16

Makkie, da's Lodewijk. :D Die herken je uit duizenden met die aftekening en dat sprekende oog.

Heel netjes neergezet. Krijg bij de kleur eerder het idee dat je een verkeerde witbalans had op je camera. Jammer dat 'ie niet helemaal lekker tot z'n recht komt qua kleur.
Verder netjes neergezet! Kan het profiel van Lodewijk me niet zo 123 voor de geest halen, maar heb het idee dat het hoofd nog wat sierlijker kan. Stuk tussen kaak en kin zou wat vlakker mogen.

Maar voor de rest heel leuk gedaan met dat paars! En een typische tekening van jouw hand. Leuk! :j Dat oog heb je prachtig gemaakt!

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:19

lodewijk van iceprinses :)
die herken ik wel hoor ;)
ik vind hem verder wel heel mooi gemaakt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:50

Sjee, hoop reacties al :)) Een pakkende titel doet een hoop schijnbaar :P

En ja, het is inderdaad Lodewijk :j Naja, wie kan het ook anders zijn, met die lekkere witte snoet :+:
Bedankt allemaal voor jullie complimenten :D

smeetjoew schreef:
Makkie, da's Lodewijk. :D Die herken je uit duizenden met die aftekening en dat sprekende oog.

Heel netjes neergezet. Krijg bij de kleur eerder het idee dat je een verkeerde witbalans had op je camera. Jammer dat 'ie niet helemaal lekker tot z'n recht komt qua kleur.
Verder netjes neergezet! Kan het profiel van Lodewijk me niet zo 123 voor de geest halen, maar heb het idee dat het hoofd nog wat sierlijker kan. Stuk tussen kaak en kin zou wat vlakker mogen.

Maar voor de rest heel leuk gedaan met dat paars! En een typische tekening van jouw hand. Leuk! :j Dat oog heb je prachtig gemaakt!

Witbalans? := Heb een hele oude Kodak camera, die het negen op de tien keer niet eens meer doet := Het enigste snufje wat erop zit, is de flitser :o Zelfs mijn telefoon kan meer := (Ook meer pixels trouwens :o ).

Het stuk tussen de kaak en kin heb ik ook al naar zitten kijken, maar naar mijn idee klopt het wel met de foto.
Dus het paars is geslaagd? Ik zit te denken om namelijk een serie zo te maken, deze alleen paars, de volgende rood, dan groen en blauw en.. en.. en... Vond het erg leuk namelijk :j
Een typische tekening van mijn hand... Zijn ze echt al zo herkenbaar? Wel leuk om te horen, maar ik zie in mijn tekeningen nog niet echt een stijl, of iets typisch naar voren komen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:52

Ja, ik juist wel. Ik vind jouw werken heel typerend en dat is juist zo leuk! Zo krijg ik ook regelmatig te horen dat ik een eigen stijl heb, terwijl ik zelf totaal niet zie waardoor dan :+

Het is misschien ook leuk om meer kleuren te verwerken in je tekeningen dan enkel paars. Dat kan gauw wat saai worden als serie.