[FOTO]I need it

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leoniee

[FOTO]I need it

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 15:33

Eerste deel van een serie voor mijn eindopdracht voor CKV.
Onderwerp is 'Hartenkreet' en ik heb gekozen om dit te verbinden met een soort verslaving, dus dat je iets zo graag wilt/nodig hebt dat je jezelf er mee bedekt/insmeert/beplakt whatever.
Deze serie gaat over tape en model is katjamanny hier op bokt.
Ben er nog niet uit welke foto's ik ga gebruiken.. suggesties zijn altijd welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's gelieve niet te gebruiken zonder mijn toestemming!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 15:43

ik vind de foto's uiteindelijk mooi gelukt! Toen het idee bij jou naar boven borrelde had ik zo mijn twijfels maar je weet dat ik altijd in ben voor rare fetisj-en :') Ik ben verliefd op die derde foto en nu weet ik dat je die tweede bedoelde met de omhoog kijkende, die is ook heel erg vet. Ook wat bij betreft is de eerste het mooist voor de serie "helemaal beplakt" en sowieso voor je project, en de andere twee zijn gewoon erg mooi scherp en spreken voor zichzelf. :Y)

enneeeh, nog een dingetje! Dat ik soms zo zielig kijk past ook wel weer bij het feit "I need it" en verslaving, want juist verslavingen doen de verslaafde vaak geen goed en ze lijden eronder :+ dus eigenlijk ben ik daar heel zielig en kan ik het toch niet laten

_Tara_

Re: [FOTO]I need it

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 15:56

Wat gaaf :oo Zal wel veel tijd hebben gekost := Maar het eindresultaat mag er zeker wezen!
Vind het erg knap dat ondanks al het wit, het model toch goed naar voren komt.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:34

Ik vind ze goed gelukt zeg :j!
Erg netjes uitgevoerd!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:38

Erg gaaf gedaan! Ik krijg bij dit onderwerp alleen niet het idee van een verslaving. Het roept een heel ander gevoel bij me op. Meer een gevoel als 'alleen op de wereld', en ook een heel ongelukkig gevoel als wanneer je gevangen zit in jezelf. Maar sprekend is het dus zeker.

Persoonlijk zou ik voor de derde foto kiezen . Bij de tweede is de blik minder sprekend en de eerste doet me meer denken aan een kunstwerk wat gemaakt is van tape.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:42

Prachtige foto's! En wat een werk zou dat zijn geweest zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:22

Ik vind het idee erg gaaf, je foto's mooi gelukt. Foto 3 is het meest aansprekend voor mij, mooie DOF en compositie- bij foto 1 mis ik toch de ogen, die is iets te anoniem naar mijn smaak.

Wel denk ik dat je idee wellicht nog iets verder / duidelijker had kunnen uitwerken, door iets meer richting verslaving te gaan. Je zegt zelf 'deze serie gaat over tape', maar de link 'tape--> verslaving' vind ik (ondanks je uitleg) iets te ver gezocht.. misschien had ik in de verte op de achtergrond bijv. nog bepaalde items gelegd of kleine dingen veranderd waardoor een zekere verslaving wat duidelijker naar voren kwam.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:24

Maripossa schreef:
Erg gaaf gedaan! Ik krijg bij dit onderwerp alleen niet het idee van een verslaving. Het roept een heel ander gevoel bij me op. Meer een gevoel als 'alleen op de wereld', en ook een heel ongelukkig gevoel als wanneer je gevangen zit in jezelf. Maar sprekend is het dus zeker.

Persoonlijk zou ik voor de derde foto kiezen . Bij de tweede is de blik minder sprekend en de eerste doet me meer denken aan een kunstwerk wat gemaakt is van tape.

Vind ik ook :j

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:11

Thanks allemaal!
Ik denk dat ik het woord verslaving beter niet had kunnen gebruiken. Het gaat niet zozeer om de verslaving, maar meer om het idee dat je iets zo leuk/lekker/fantastisch (hartenkreet) vindt dat je jezelf ermee (in dit geval) inwikkelt. Dat zou je kunnen benoemen als verslaving maar ik neig toch iets meer naar het leuke/idiote/gekke toe. Dit zie ik iig duidelijk in de foto's terug.. het zegt genoeg dat ze helemaal ingewikkeld is vind ik. Maar het was niet mijn bedoeling om meteen een stempel op de foto's te drukken.. daar hou ik niet zo van.. dus het ik vind het wel fijn dat jullie een eigen idee bij de foto's krijgen.
Hmm.. snappen jullie het een beetje? Ik vind het moeilijk uit te leggen haha. Misschien dat het wat duidelijker wordt als ik de andere series heb gemaak. Maar daar moeten jullie nog even op wachten ;)

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:27

Goed idee en mooi uitgewerkt!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kleurenversie, en dan vooral van nr. 2 en 3, hoe ziet het er uit als de rest wit/grijs is en de ogen kleur?

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 20:23

Ik snap wat je bedoelt :j Maar ik vind het niet echt een vrolijke '...'
Eerder gewoon .. Ja een beetje opgesloten ofzoiets, maar indd iedereen heeft zijn eigen idee bij een foto en grappig dat dat toch best verschilt. :)
Maar ik vind dit wel echt hele goeie foto's hoor!

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 13:17

Bedankt =)
@Brookers; wit/grijs en de ogen kleur heb ik geprobeerd, maar vind ik zelf niks toevoegen. Kan het wel uploaden als je het graag wilt zien?

lottehaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:52

mooi gedaan lee *D
ik kan niet wachten op de glitters :D ;)