Gister avond laat gemaakt
Met een Sony Alpha 300
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gipsylover schreef:Ik zie niet helemaal wat het is.
Verder is het een leuke foto, mocht wat scherper, en achtergrond nog wat onscherper.
Verder netjes!
Mischa4ever schreef:Het onderwerp boeit me niet zo, maar vind 'm wel geslaagd. Scherpte diepte is mooi, maar hadden de kleuren dr niet wat meer kunnen uitspringen? Of is 'ie echt deze kleur?
SusanW schreef:Jee, daar zou ik nou niet opgekomen zijn om een foto van te maken! Leuk gedaan!
Wat betreft de achtergrond ben ik het eens met Pinuts. Al ben ik er nog niet uit welke dat dan moet worden

). Ik zou wit kiezen, en dan niet een dekbed maar iets op een harde ondergrond, ik zou ook werken met natuurlijk licht én een andere compo aannemen.
Kleuren komen wel overeen, maar ik zou hem de volgende keer op een wit papier leggen; of iets anders vlaks. Kleuren zou ik ook harder maken met behulp van photoshop; meer contrast er in en iets lichter.
Faelivrin schreef:Zelfde advies hier; let op je ondergrond. Een koptelefoon komt over het algemeen als een hard voorwerp over, en als je hem dan op een kussen plaatst krijg je een combinatie die niet goed past. En dat is jammer.Kleuren komen wel overeen, maar ik zou hem de volgende keer op een wit papier leggen; of iets anders vlaks. Kleuren zou ik ook harder maken met behulp van photoshop; meer contrast er in en iets lichter.