Ik heb daarvoor twee badeendjes en een plaid van IKEA uit de kast getrokken, ben aan de slag gegaan en daar is het volgende uitgekomen.
1.

2.

3.

4.

Deze foto's zijn gemaakt met een sony alpha 200 en de exif-gegevens zou ik moeten opzoeken.
Zelf ben ik best tevreden met de foto's. Het zijn niet de foto's die ik doorgaans zou maken, maar de cursusleider heeft ons laten beloven dat we buiten onze "veilige kaders" zouden denken en dus niet mochten kiezen voor een onderwerp waar we ons veilig bij voelen. Voor mij zijn deze harde kleuren absoluut niet veilig en ik vond het lastig om ze mooi vast te leggen.
Wat commentaar betreft had voor mij de rode achtergrond op foto 2, 3 en 4 wel feller gemogen en vind ik het jammer dat je de structuur van de plaid best goed ziet, dat maakt het (misschien) een beetje rommelig. De foto's heb ik bewust niet bewerkt, omdat ik graag tips wil over het maken van foto's (instellingen e.d.) en niet zozeer over het naderhand bewerken.
Ik beschik overigens niet over allemaal spannende flits- en belichtingsapparatuur, dus heb de foto's bijgelicht met een normale huis, tuin en keuken gloeilamp.