Een opdracht voor 4 naambordjes. Deze keer eens vrolijke achtergrondjes ipv creme of bruin. Leuk om te doen en om te zien hoe dat uitpakt. De bordjes spreken voor zich.
Wat leuk. En kan het zijn dat deze paarden in bodegraven staan. Ergens achter de Mac Donalds ofzo? Volgens mij ken ik deze paarden van verhalen van mij instructie. Ik weet het eigenlijk wel zeker
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 06-02-09 23:57
Ziet er hartstikke vrolijk uit zo Mo Ik vind alleen bij Flash het stukje hals net wat te kort, verder hartstikke goed gedaan!
Specials
Geplaatst: 07-02-09 00:00
Heel leuk, Lekker vrolijk. Maar dr is iets aan flash wat me niet aan staat en dan niet zoals hierboven dat stukje hals, Meer iets in zn hooft maar kan niet echt zeggen wat het is. Kan zijn dat dit in het echt ok zo is hoor
Erg leuk gedaan. Ik vind de hoofden niet echt te lang. Wel ga ik mee met Lotje over dat korte halsje. Dat geeft zo'n afgehakt beeld. Zijn jukbeen staat ook wat te laag denk ik. Longhill vind ik het sprekendst.
Anne_Baukje
Geplaatst: 07-02-09 14:03
Mooi gedaan Mon!! Die kleuren pakken goed uit! Vooral de blauwe en de paarse. Ik vind Flash het mooist geschilderd al lijkt die niet helemaal in verhouding (maar dat stoort niet). Allevier zijn echt super goed gedaan!
Heerlijk om weer eens wat van jouw hand te zien Mo Fijne kleurrijke serie is het geworden, dat zal een stal mooi sieren. Commentaar over de afsnijding is al gegeven, ik ga daar wel in mee, denk dat het de moeite waard is om daar (in het vervolg) even naar te kijken.
Kimmes
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-09 10:36
Dank jullie wel voor de leuke reacties
Nu ik ze zo op de foto zie, is Flash idd wel kort afgesneden. Hij stond ook niet verder op de foto Maar ik had er bij nader inzien beter een stukje aan kunnen verzinnen. Naja, baasje was er blij mee. Maar voor een volgende keer ga ik het zeker onthouden.