[ART] Skateboard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

[ART] Skateboard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 16:12

Al heel lang geleden (ahum, 1/2 jaar) heb ik mijn skateboard ontdaan van z'n oude onderkantje (een plastic dingentje) en heb ik 'm geschuurd. Met als idee om 'm ooit eens te gaan verven. Daar is het echter nooit van gekomen. Tot woensdag.

Ik heb het ding uit de schuur gehaald en even gewoon wat er op getekend. Ik heb het hele werkje in ongeveer 3 uur gedaan. Ik was eerst van plan om van elke 'fase' een foto te maken, maar dat ben ik vergeten.

Ik heb 'm geverfd met een mengsel van olieverf en acrylverf. Dit omdat ik eigenlijk alles wou doen met olieverf maar sommige kleuren daarvan op waren. Ik wou 'm eigenlijk nog lakken met vernis, maar ik kan toch niet skaten. Dus, dat hoeft niet eigenlijk.

Mijn kale board
Afbeelding

Het idee dat al 1/2 jaar in mijn hoofd zat (een roze poppetje die boe zei)
Afbeelding

Het roze poppetje
Afbeelding

En opeens een heel eind verder
Afbeelding

Het resultaat
Afbeelding

Ik kan echt niet netjes schilderen. Mijn hand gaat dan automatisch spastisch trillen. Ook heb ik stukken van de wielen en het wielblok meegenomen. Nouja, maakt niet uit :z

Details

Paard links
Afbeelding
Paard rechts
Afbeelding
Roze poppetje
Afbeelding
'hondje' (ongeloofelijk slordig, met acrylverf)
Afbeelding
Krullen
Afbeelding

Wees aub een beetje vriendelijk wat betreft mijn absoluut slecht schildervermogen.

Edit, Was helemaal de titel vergeten :D

Anoniem

Re: [ART] Skateboard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:08

Ik vind 'm gaaf zeg :D
Ook heel origineel.
Dat roze poppetje is echt geweldig :+: !

Nu moet je alleen nog leren skaten =P

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 20:21

Uhm.. ja. Skaten kan ik niet en zal 't ook nooit leren. Ik ben te bang om te vallen :+ Omdat je ook meteen op de stoep valt.. en da's hard.

Ik vond 't ook wel orgineel ja, had het iig nog nooit op bokt gezien!
Dat roze poppetje was het orginele idee.. Waar dus nooit iets van terecht is gekomen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:24

Moet je niet juist de bovenkant verfen? :+ :oo

Superleuk trouwens! Dat roze poppetje :+:

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:15

bovenkant verven?? Lijkt me nogal wazig.. Ik vind het een leuk idee, maar slordig uitgevoerd. Je had in het begin al het beste eerst de wieltjes eraf kunnen schroeven..Toen alles in 1 geheel kunnen spuiten ( graffiti) En daarna schetsen maken, en dan pas uitvoeren op het skatebord.. Vat het op als feedback;)

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 15:39

pinuts schreef:
bovenkant verven?? Lijkt me nogal wazig.. Ik vind het een leuk idee, maar slordig uitgevoerd. Je had in het begin al het beste eerst de wieltjes eraf kunnen schroeven..Toen alles in 1 geheel kunnen spuiten ( graffiti) En daarna schetsen maken, en dan pas uitvoeren op het skatebord.. Vat het op als feedback;)

Ja.. misschien wel een slimmer idee. Dan had ik hem niet gespoten maar gewoon geverfd. Maar, ik was bang dat de verf 't niet zou dekken. Hij is eigenlijk ook best slordig.. Maarja, binnen de kortste keren ligt ie toch bij 't grofvuil :+

Als je de bovenkant verft raak je je grip kwijt.. en de bovenkant is zowiezo moeilijk te verfen (heel bobbelig)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:41

op de bovenkant zit grind.. Mjah ik denk als je t anders had aangepakt ook meer voldoening eruit had gekregen:)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:09

Ik vind het ook jammer van je uitwerking. Olieverf en acryl is gewoon niet goed te mengen, omdat water en olie niet bij elkaar kan. Ik denk dat je daarom ook die strepen hebt gekregen. Als ik jou was zou ik er gewoon nog een laag acryl overheen zetten, en dan daarna aflakken. Nu geeft het streperige een heel slordig effect namelijk.