Uhhm, eventjes kijken.
1. Wat een lieve foto zeg, die blik van die twee, heerlijk.
Wel jammer dat de poot van de herder van de foto afvalt, net als de achterkant van je kleine hondje. Probeer bewust te kiezen wat er wel en niet op de foto komt, dit lijkt hier niet het geval geweest te zijn. Dan beter de hele poot eraf dan net een klein stukje, begrijp je?
2. Het is al wel een beetje te zien, maar ik zou nog dieper door de knieen gaan, bij zo'n klein hondje. Probeer echt een foto te maken op ooghoogte, dan spreekt ie nog meer.
Ook jammer van de achtergrond, deze is erg aanwezig, mede door het overbelichte stuk rechtsboven.
Alles is even scherp, de grond, de boom en oja, het hondje.
Terwijl die laatste echt alle aandacht zou moeten trekken meteen. Dit kun je doen door zover mogelijk in te zoomen en dan scherp te stellen op het hondje. Hierdoor wordt de achtergrond waziger en zal het hondje meer naar voren komen.
3. Wauw, deze vind ik heel erg mooi!
Leuk die 4 strepen licht die uit de zon komen en heel gaaf hoe het licht op het land valt en het echt een 'gouden randje' geeft.
Top!
Alleen jammer van de groene/roze vlek, die zou ik persoonlijk liever niet zien, maar dat valt ook goed weg te werken.