Jullie kennen em vast wel
Helga, het blonde meisje, is stiekem verliefd op Arnold. Om het te verbergen doet ze alsof ze hem niet mag. In het verloop van de serie komen steeds meer mensen er achter, alleen Arnold ziet het niet. Arnold is altijd lief en beleefd, altijd 'doing the right thing'..
De serie is nooit geëindigd. In de laatste aflevering vind Arnold een kaart waar op staat waar zijn ouders zijn (die tijdens de hele serie al vermist zijn). En de schrijver, Craig Bartlett, wilde een laatste film maken waarin al die geheimen werden onthuld (ze zouden op zoek gaan naar zijn ouders in de jungle, vandaar de naam 'the jungle movie', arnolds achternaam zou worden verteld, Helga zou Arnold eindelijk de waarheid vertellen..), maar uiteindelijk is die film er niet meer gekomen en is Craig voor Cartoon Network gaan werken. Toch is Hey Arnold! nog steeds heel levendig op internet, er zijn veel fansites die zich hard inzetten om the jungle movie toch er door te krijgen. En vanuit een fansite werd een music video contest georganiseerd.
Dit is mijn inzending
Song:
I don't wanna miss a thing
van Aerosmith
ik heb ze allemaal gezien
ik wist niet dat die op dvd verkrijgbaar waren, goed dat ik het weet