[TEK] Avanti + 2 W.I.P's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Avanti + 2 W.I.P's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:59

Hallo allemaal :wave:

Tijd terug aan begonnen, en lag de laatste tijd maar te liggen, aangezien ik het weer druk kreeg :o
Eindelijk tijd gevonden om hem af te maken :D

Is helaas een erg slechte foto, morgen een betere. Met avond licht lukt het me niet goed.. :n

Afbeelding

De twee wip's komen zo, die foto's willen niet online :( (Deze stond al online, die andere twee willen nog niet. Verwacht dat dat met mijn internet te maken heeft. We zijn aan het overstappen van provider :) ).

Anoniem

Re: [TEK] Avanti + 2 W.I.P's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 21:14

Oke, éindelijk heb ik ze online staan :D

Afbeelding

Afbeelding

Beide dus nog niet af. De auto is een tekening voor mijn vriendlief :+:
De poes is als dankjewel voor een persoon die mij erg geholpen heeft met mijn pony. Dit is tevens een van de eerste keren dat ik een poes teken. En tevens de eerste keer dat ik écht haar teken.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:47

Jemig As, ligt het aan mij of plaats jij wel heel vaak nieuw werk, en vooral heel vaak Avanti opnieuw? :+

Avanti sla ik dus ff over enik richt me op je WIPs.
De auto ziet er vrij netjes uit hoewel ik twijfel over een paar lijnen, maar dan zou ik even moeten construeren en daarvoor moet ik een programma openen dat ik hier even niet heb. Hij mist voor mijn gevoel de juiste textuur: het autolak gevoel, zeg maar.

De kat vind ik wat jong ogen, kan dat? Ook mis ik daar heel erg diepte terwijl je een aantal delen al erg dicht lijkt te hebben geplamuurd, in vlakken. Probeer dat te vermijden door eerst licht alles aan te zetten bijv met een hard potlood, zodat duidelijk is wat donker moet en wat iets minder donker kan want nu heb je grote gaten zeg maar.

Meer weet ik even niet te zeggen.
Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 17:16

Ik had Avanti inderdaad eerst ook in een topic geplaatst. Maar die werd gesloten aangezien ik de regels niet helemaal goed doorhad gelezen, en het fout had gedaan O:) :o

Bedankt voor al je tips! Daar heb ik dit weekend veel aan met tekenen! (Afgelopen week geen tijd meer gehad, met vriendjelief nu :o ).

Het autolak gevoel, dat gaat mij nooit lukken denk ik :n Ik heb ook vrij korrelig papier, dus echt strak krijg ik het ook niet.. Eerst had ik gladder steviger papier, daar tekende ik veel fijner op, binnekort maar weer eens halen, en daarop auto's gaan oefenen. Maar dan lukt de lak nog niet denk ik :+

De kat is inderdaad nog een jong beestje zover ik weet van de opdrachtgever :j De diepte vind ik echt moeilijk in die haarstructuur, is heel wat anders dan wat ik normaal doe. Bedankt voor je tips daarover! Die zal ik vanavond uit gaan proberen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:06

Mooi astrid! :D

Bij Avanti vind ik alleen de manen wat stijf, maar ik vind 't echt één van je mooiste paardenwerkjes. Je gaat daar echt mee vooruit :j.

Je auto vind ik gaaf (eigenlijk al je auto's). Vind 't zo knap hoe jij die zo goed kan tekenen hé! :D
Bij de kat heb ik het idee dat de oogjes iets scheef staan, maar dat kan ook komen doordat mijn beeldscherm scheef staat. :')
Maar iig, ik ben benieuwd hoe je die kat af gaat maken, ziet er al goed uit! =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:18

Dankje Becca :D

Met de kat ben ik inmiddels iets verder. Zal eens kijken of ik morgen een update kan plaatsten :j
De auto is nog niet verder opgeschoten. Heb vandaag een ander tekenwerkje gemaakt :o