[DIGI] Gold (paard)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[DIGI] Gold (paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 16:40

Tsja. Weer een nieuw gedrocht, sorry mensen :Y)
Nee, maar ben er deze keer niet echt helemaal tevreden over. Maar ook weer wel. Maar ook weer niet. Maar ook weer wel :')
Heb het gemaakt met Corel PSP X2 en Photofiltre. Ik ben níet kleurenblind, heb gewoon weer 'ns wat anders genomen dan zwart. :D
Het lijkt misschien een beetje alsof de verhoudingen niet kloppen, maar dat paard wat ik gebruikt heb als voorbeeld was ook een beetje uit verhouding :)) Vandaar. Maar goed, genoeg geleuter, hier issie dan :D Ik ben trouwens nog maar 14 jaar oud, hou daar aub rekening mee... Dat je geen Mona Lisa II verwacht :')

Afbeelding

Brand los :D Maar hou het vriendelijk!

EDIT:
P.S. Niet kopieëren :D

996981

Re: [DIGI] Gold (paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 18:41

leuk plaatje :j
je kan mischien wel proberen wat meer details neer te zetten.

JoSav

Re: [DIGI] Gold (paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:03

Probeer eens met de opacity te spelen ipv de smudge.
Ook vind ik het wat 'makkelijk' dat je een filter hebt gebruikt voor de weerspiegeling. De belichting is ook een beetje 'all over the place'.

Maar verder een heel leuk begin en een leuke pose!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:49

JoSav schreef:
Probeer eens met de opacity te spelen ipv de smudge.
Ook vind ik het wat 'makkelijk' dat je een filter hebt gebruikt voor de weerspiegeling. De belichting is ook een beetje 'all over the place'.

Maar verder een heel leuk begin en een leuke pose!

Waterweerspiegeling ben ik nog niet erg goed in :)) Maar wat bedoel je met opacity?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 09:37

Waarschijnlijk bedoelt ze de opacity van je brush om vloeiende overgangen te maken. Het is duidelijk dat je erg veel smuget, waardoor veel details verloren gaan. Als je de opacity (dichtheid?) van je brush veel lager zet, kun je beter vloeiende overgangen maken en je details behouden. Aan de smudgetool moet je eigenlijk zo min mogelijk komen, tenzij je het echt voor dat specifieke effect gebruikt.

Inderdaad interessante pose, en ook een net werkje!