De opdracht was om een situatie (mag heel simpel zijn, ik heb misschien een niet zo'n simpele situatie gepakt zoals ik meestal een beetje afwijk van de opdracht
) in strip te tekenen. Hierop moesten we 2 andere combinaties op maken, die totaal anders zijn (in tekenstijl, perspectief of verhaallijn, etc., zo gek je het kunt verzinnen). Het was wel de bedoeling dat het einde een beetje zou afwijken van wat je had verwacht.We hadden een voorbeeld gekregen van een man (ben echt potverdomme zijn naam kwijt
) die 100 verschillende strip pagina's had gemaakt afgeleid van 1 bedachte situatie. Zal er binnenkort eens achter zijn naam weer zien te komen, was echt ontzettend gaaf!Nahja, de rest spreekt voor zich.

Hij vond de tekeningen goed, maar of ik dan ook nog goeie punten krijg voor de ideeën is maar de vraag.

- Dit was mijn 'eerste' bedachte strip.
De eerste Japanse zin betekent: "who do you think you are?!".
De tweede zin betekent: "death!".

Een Pumba/Scar versie (ofzoietsdergelijks
).
Eerste zin: "would you go to bed with me?"
Tweede zin: "who do you think I am?"
Weer een beetje... apart.

Ik denk dat ik nog een vierde ga maken, want ik ben nog niet tevreden. Kan ze altijd allemaal neerleggen tijdens de beoordeling donderdag.

Die heb je echt geweldig over laten komen, die klopt gewoon echt precies! Vind hem erg mooi !