[TEK] Doggies in pastel (wip)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sammyvriend

[TEK] Doggies in pastel (wip)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 17:47

Jaja, mijn zoveelste wip }:0 Ik kan maar niet genoeg leren. Toch maar weer voor pastel gekozen omdat dat bij mij nog veeeel beter gaat dan 'de toverstokjes'. Graag kritiek maar wees een beetje lief, want:

Eerste keer voor geld.
Eerste keer niet zelf de foto kiezen.
Eerste keer een hond.
Eerste keer wit -O-

Het was de best spannend, in het begin wou ik het bijna opgeven, maar nu begint het toch wel wat te worden. Ik moet het echt hebben van de oogjes, anders...
:')
Ik heb de foto's net een maatje kleiner gedaan dan anders, anders kijk je er zo tegen op. De laatste stap is duidelijk te beste, en dat hoort ook wel :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het echt zijn de haartjes bij de vlek van het linkeroog wat realistischer, nu lijken ze heel erg geveegd en vaag. In het echt zijn ze scherper en dunner. Tenminste, dat lijken ze.
Afbeelding

Het worden twee honden op hetzelfde papier. Tips :Y)

Fnanne

Re: [TEK] Doggies in pastel (wip)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 19:26

Zoals in de regels van [UK] en [FK] te lezen is, is het niet toegestaan per week meer dan 1 topic te openen:
Mireille schreef:
  • Topic openen
    Wanneer je een topic wilt openen gebruik je altijd een [TAG] in je topic titel, behalve wanneer je een vraag wilt stellen. Je mag maximaal 1 topic per week openen. Ook is het bedoeling dat je afbeelding direct zichtbaar is in het topic. Voor de foto’s die je plaatst geldt er ook een maximum formaat van 600x800 pixels en een maximum aantal te plaatsen afbeeldingen van 15. Als laatste: het forum is alleen bedoeld voor eigen werk. Het openen van topics met aanvragen, centrale topics of spellen is niet toegestaan. Lees meer…

Dit is hier na te lezen: [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst
Hier daarom een slotje.