[TEK] Eye

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

[TEK] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 11:16

Laatst heb ik even iets zitten tekenen. Dit is helemaal niet mijn stijl! Maar, ik vond het er mooi uitzien op plaatjes op internet en heb even mijn eigen draai eraan gegeven. De gehele tekening is een beetje mislukt. Aangezien de mond heel erg verkeerd zit ten opzichte van het oog. Het oog zelf is echter wel redelijk goed gelukt.

Afbeelding

Afbeelding

en dan nog even een linkje naar de gehele tekening.
http://img211.imageshack.us/img211/9991/img4894id3.jpg

Ik weet dat ik geen mooie foto's heb gemaakt. Maarja, dat is nou eenmaal niet mijn talent

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:19

Ik vind het eigelijk geen geweldige tekening. Het irriteert me dat het gezicht eigelijk niet klopt, met de ogen en de mond en ik vind het allemaal eigelijk een beetje slordig !

Maripossa

Re: [TEK] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:31

't Is een beetje krasserig en ik vind de combinatie van pen en potlood ook niet geweldig. Wel goed dat je eens iets anders probeert dan normaal, daar leer je van!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 17:06

Mm, 't is vrij slordig ja. maar, ik ben absoluut niet gewend met kleurpotloden te werken. Mijn grijze potloden 'veeg' ik altijd uit. Dat had ik verwacht ook met deze te kunnen doen. Verder combineer ik juist vaker pen met potlood. Nouja, fijnschrijver met potlood.

Bedankt voor de opmerkingen. Ik ben er ook weer achter dat dit dus niks voor mij is :+

Anoniem

Re: [TEK] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:59

Niet meteen opgeven :oo

Ik vind hem juist wel wat hebben eigenlijk :j Mischien wat krasserig gekleurd, maar nee vind het niet storend.
De plaat trekt mij toch wel aan hoor!

Zeker niet opgaan geven nu ;)

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:53

Dankje!
Ik vind deze stijl zelf ook niet echt 'ik'. Dus of ik er echt mee doorga? Denk het niet :o