[TEK] bedenkelijke aap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maanon_

[TEK] bedenkelijke aap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 13:53

ik zal eerst even wat vertellen,

Ik heb al echt een hele poos geen gelukte tekening meer gemaakt (in mijn ogen) maar deze vind ik nog aardig gelukt. Hij is nog niet helemaal af, dus als iemand een tip heeft (onderbouwd ;) ) om hem wat beter uit te laten komen, graag!

hij heeft me behoorlijk wat tijd gekost (weet niet meer precies hoe lang, maar zit de hele week al ziek thuis en ben er zo'n 2/3 dagen mee bezig, niet de hele tijd maar in stapjes) het raster is nu 3 bij 3 en dat wil ik afbouwen (dus eigenlijk opbouwen :Y) ) tot ik geen raster meer nodig heb. Maar om te oefenen vind ik het nu even nog wel handig... hij is door de foto wel een beetje apart geworden en de scherpte is een beetje verloren gegaan, ik hoop dat jullie er toch nog een beeld bij kunnen bedenken van hoe ie zou moeten zijn hihi :P

hier is ie dan:

*

Afbeelding

ogen detail:

Afbeelding

*

brand maar los! :D

PreciousViva

Re: [TEK] bedenkelijke aap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:54

Woow ik vind m zo vet!
De uitdrukking zie je zo goed!
Misschien wel proberen iets meer diepte erin te krijgen.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:57

Grappige tekening. Jammer dat je het raster hebt laten staan. En inderdaad er mag nog wel wat meer diepte in. :j

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 17:08

ja ik vind ook jammer van het raster, maar ik ga er nu niet meer in gummen :P maar het was als steuntje, ik hoop dat ik het nu af kan gaan bouwen met het raster :) diepte heb je gelijk in, vind ik zelf erg moeilijk om erin te krijgen...

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:25

haha manon hij is best grappig alleen ik mis iets van expressie

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 21:29

jaa klopt, komt deels door de foto maar deels door de tekening zelf! je hebt gelijk, ik ben ook veel te voorzichtig wat dat betreft :o