[TEK] Achternichtje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

[TEK] Achternichtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 22:08

Als oefening tussendoor heb ik deze avond weer eens een mens geportreteerd.
Hier het resultaat:
Afbeelding

jasmijnlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:09

mooie tekening alleen ik kijk heel raar naar het handje,

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:45

Wauw! *D Tof dat je ook mensen in jouw eigen stijl neer kunt zetten! +:)+ Ziet er goed uit! :)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [TEK] Achternichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 00:17

Gaaf inderdaad, gewoon weer zeer herkenbaar jouw stijl en dan in een mens :D Het enige wat mij ietwat stoort is dat ik het gezichtje nu wat smoezelig vind. Dat zou passen als ze in de tuin zat maar met een vork in de hand lijkt me dat sterk :=

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:29

Lontje schreef:
Gaaf inderdaad, gewoon weer zeer herkenbaar jouw stijl en dan in een mens :D Het enige wat mij ietwat stoort is dat ik het gezichtje nu wat smoezelig vind. Dat zou passen als ze in de tuin zat maar met een vork in de hand lijkt me dat sterk :=

Dan heb jij nog nooit een baby zien eten! :p
Heel mooi, die herkenbare stijl. Zou graag een wat uitgewerkter portret willen zien. Het hoeft niet zozeer realistisch, maar het 'platte' vind ik nog wat storen. Wat ook bij jouw stijl hoort is het volle, het drukke en het kleurrijke. Dat mis ik wel heel erg in dit schetsje. Heel leuk dat je je wat toe gaat leggen op portretten, het is moeilijk maar wel heel erg leuk, vind ik.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:32

mooie tekening! :j allen het handje zier in inderdaad nogal uit alsof het maar 4 vingers heeft.. :P

heb je ook een foto van het meisje? ;)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 19:36

Bedankt voor jullie reacties!
De uitwerking zal wel gaan komen als ik weer in coloursofts ga werken of in 2 tinten schetsmateriaal.
Grappig dat lontje de vork terug herkende. Ik had hem erg simpel opgezet en twijfelde eraan of mensen in die 3 lijntjes wel iets zouden zien.
Oeps... vinger vergeten. :o
Een foto kan ik helaas niet plaatsen, omdat ik die prive gehad heb en het niet gepast is om die zomaar op een openbaar forum te plaatsen.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:37

okee inderdaad ;)zou ik ook niet zomaar doen hoor, maar ik dacht kan het altijd vragen he ;)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 19:39

Als ik eens een `bokt`-foto als referentie gebruik zal ik die er wel eens bij laten zien. Maar op het moment komen alle mensportretten die op de planning staan van buiten bokt. ;)

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:04

Haha dat handje :P Viel me ook onmiddellijk op. Het gezichtje is heel sprekend, ookal is dat nogmaar een schets. Ik ben heel erg benieuwd naar uitgewerkte portretten van je. :)