[FOTO] Myn foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fliro_

[FOTO] Myn foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 21:33

Halloooo :'D
Ik maak graag foto's,
En hier zijn wat voorbeelden.. :D
Misschien wat * opbouwend commetaar *

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding

Nu je er toch bent, laat een berichtje achter ? :o
Laatst bijgewerkt door Mireille op 18-01-09 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:11

Leuke kiekjes, maar ik vind ze beter op beestenboel passen :)
Begin eens met beter te kijken naar je achtergronden. Ik zie een lijn, een konijnenhok?, stenen en een schuurtje? Dat is behoorlijk afleidend.
F2: De lijn en het halsbandje storen mij. Daarnaast zie ik naar mijn smaak teveel omgeving, dat leidt de aandacht af van het konijn.
F3: De voor- en achtergrond zijn storend. Dat is heel jammer, want het konijn heeft wel een leuke houding.
F4: De foto is aan de onderkant te donker, en het konijn heeft een rare houding. Daarnaast staan de pootjes er niet helemaal op (ik hoop trouwens dat hij hier ook een halsbandje om had, en niet alleen het touwtje?)
F5: De foto lijkt niet scherp.
F6: Leuke bloemen, staat leuk bij 't konijn. Alleen jammer van die ene Gerbera bij het rechteroog (links voor de kijker). Ook had ik het leuker gevonden als ik het groen op de achtergrond niet kon zien. :)
F7: Deze vind ik niets. Het konijn protesteert tegen de druk, de foto is scheef en de achtergrond is storend.

Dus vooral op je achtergronden letten, en doe het vooral nog eens over! Je hebt trouwens een erg leuk konijn!

Fliro_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 22:25

imd schreef:
Leuke kiekjes, maar ik vind ze beter op beestenboel passen :)
Begin eens met beter te kijken naar je achtergronden. Ik zie een lijn, een konijnenhok?, stenen en een schuurtje? Dat is behoorlijk afleidend.
F2: De lijn en het halsbandje storen mij. Daarnaast zie ik naar mijn smaak teveel omgeving, dat leidt de aandacht af van het konijn.
F3: De voor- en achtergrond zijn storend. Dat is heel jammer, want het konijn heeft wel een leuke houding.
F4: De foto is aan de onderkant te donker, en het konijn heeft een rare houding. Daarnaast staan de pootjes er niet helemaal op (ik hoop trouwens dat hij hier ook een halsbandje om had, en niet alleen het touwtje?)
F5: De foto lijkt niet scherp.
F6: Leuke bloemen, staat leuk bij 't konijn. Alleen jammer van die ene Gerbera bij het rechteroog (links voor de kijker). Ook had ik het leuker gevonden als ik het groen op de achtergrond niet kon zien. :)
F7: Deze vind ik niets. Het konijn protesteert tegen de druk, de foto is scheef en de achtergrond is storend.

Dus vooral op je achtergronden letten, en doe het vooral nog eens over! Je hebt trouwens een erg leuk konijn!

Bedankt voor je reactie :D

Over F4 : ja een halsbandje en daaraan een touwtje want hij had mijn riempje kapot gebeten haha :+

imd

Re: Myn foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:31

Gelukkig ;)

Mireille

Re: [FOTO] Myn foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:47

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:49

Ik vind de compositie van je foto's heel erg rommelig en afleidend van het onderwerp. Daardoor vind ik foto 6 eigenlijk nog het beste, hoewel ik die vreselijk oubollig vind qua opzet met die grote bloemen erbij. Die vind ik trouwens ook teveel op de bloemen gericht, die zijn scherper dan de vacht van je konijn, daar mis ik wat doortekening.

Wel gave nijn trouwens :P

Fliro_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 22:56

Sonja schreef:
Ik vind de compositie van je foto's heel erg rommelig en afleidend van het onderwerp. Daardoor vind ik foto 6 eigenlijk nog het beste, hoewel ik die vreselijk oubollig vind qua opzet met die grote bloemen erbij. Die vind ik trouwens ook teveel op de bloemen gericht, die zijn scherper dan de vacht van je konijn, daar mis ik wat doortekening.

Wel gave nijn trouwens :P

Jaa tis een geweldig beestje :D

De foto's zijn trouwens gemaakt met een camera met 4,0 megapixel :')

Fliro_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 23:00

Hier is nog een voorbeeld :)
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:11

Ik vind de foto's niet egt mooi, er is niet gelet op de achtergrond, die vaak ook erg rommelig is, niet de juiste compositie, en soms ook niet geheel scherp. Ik zie verder ook geen scherpte diepte in de foto's terug komen.

Tevens wel een superleuk konijntje! op foto 6 vind ik haar et leukst staan

Fliro_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 23:16

hihi foto 6 is populair :)