Er zitten wel 1 fout (waarschijnlijk veel meer dan1 ) in waar ik niet weet hoe je dat in het engels zegt: namelijk, en trek je buik in.
Enjoy!
Citaat:‘Miss! Miss Rosemary! Miss wake up, it’s already nine o’clock. You will be late for your mothers tea-party.’ ‘Ummm’ waarom moest ze me altijd zo plots wakker maken! Ik trok mijn deken over mijn hoofd om al dat geklets van haar niet te horen. Waarom kan ik niet gewoon gaan blijven slapen! ‘Come on, get dressed!’ En ze trok mijn dekens van mijn hoofd af en gooide ze op het eind van het bed. Ik keek recht in de reebruine ogen van het dienstmeisje, haar donkerbruine haar was opgestoken in een rommelige knot. Op haar zwarte shirt en rok, met daarover heen een kanten schortje, zaten een paar haren. Waarschijnlijk was ze aangevallen door Beau. Beau was ons kleine aapje, gekregen voor mijn 13e verjaardag. Hij was tegen mij erg lief en ik kon er alles meedoen, maar als iemand anders mijn kamer binnen wou gaan werd hij eerst aangevallen door een klein, woest aapje die zijn territorium verdedigt. Tenminste dat hoop ik. De laatste tijd doet hij zo vreemd, vooral tegen mijn ouders. Hij gaat dan schreeuwen en springen als ze komen en laat ze zijn tanden zien. Misschien is het de puberteit… ‘Pfff, ik kom al! Jeetje, waar is mijn jurk?!’ Was eindelijk met veel moeite opgestaan. Lila stond grijnzend klaar met mijn jurk, een witte zomerjurkje maar met korset. Luchtig, maar toch erg netjes. Mijn theejurk, zoals mijn moeder het noemt. ‘Here it is!’ Ze keek me nog steeds grijnzend aan. Ik deed mijn nachtjapon uit, het zijde glijdde over mijn huid. Ze legde de jurk op de grond zodat ik er zo in kon stappen. Met veel moeite en getrek kreeg ik hem aan, nu moest het korset nog dicht. ‘Hold your breethe in and pull your stomich together.’ Ik deed mijn best, en met moeite kwam hij dicht en werden de linten bij één geknoopt zodat het korset bleef zitten. ‘Ik ga echt vragen voor een andere, deze word veel te klein!’ Riep ik, terwijl ze mijn haarborstel ging pakken. Ze liep mijn kamer uit en ging naar de badkamer. Daar stond ik, helemaal alleen in mijn grote kamer. Het was een fijne kamer, heel erg licht met heel veel ramen en bogen. Aan 1 kant staat mijn bed, het is echt zo’n prinsessenbed. Met gordijnen die boven het bed hangen maar daar eigenlijk alleen maar voor de sier hangen. Maarja, eigenlijk ben ik wel een soort prinsesje. Mijn vader was de Graaf van Hamelington, een belangrijke marktplaats in Engeland die naar ons is vernoemd. Mijn vader komt uit Engeland en mijn moeder uit Nederland. En omdat mijn vader ook Nederlands praat, word dat hier het meest gesproken in huis. Behalve door de dienstmeisjes, de schoonmakers, de stalhulpen, de paardenverzorger, de koetsier en alle andere Engelsen die voor ons werken. ‘Here, brush your here, or should I do it?’

)
)