[TEK] Sascha Visser

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzy_Bennie

[TEK] Sascha Visser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 20:40

Hee,
Ik ben vandaag een beetje lopen prutsen... Ik verveelde me redelijk, En tja een beetje rond lopen snuffelen op internet kwam me bij deze link; http://www.tmf.nl/kijkditnou Nou daar doen ze dus een oproep of je 1 van de VJ's wil tekenen en je kan dan kans maken op een tas vol met TMF goodies, Nou ik dacht ik doe maar mee, Even in de hitkrant lopen neuzen en ik had een poster van Sascha gevonden.. Ik heb hem een beetje nalopen tekenen.. Het is voor mij de eerste keer, heb eerst met potlood gedaan en daarna met houdskool de lijnen dikker gemaakt, Ik heb niet voor inkleuren gekozen omdat ik dat hele ding dan verpruts, Dus daarom heb ik hem wit gelaten.. Zelf ben ik niet helemaal te spreken over de neus... :+ Ik hoop dat jullie eerlijk willen oordelen,
Alvast bedankt

Voor de mensen die de foto niet zien hier de link, http://www.kijkditnou.nl/items/view/1496/

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lizzy_Bennie op 13-01-09 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Re: [TEK] Sascha Visser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:42

Ik zie geen foto :n

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:43

ik ook niet :)

Lizzy_Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 20:43

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:46

Ik zie er wel iets in, maar, je gaat toch wel verder werken, of is ie nu af? :p:o :o

Lizzy_Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 20:48

xxxdonja schreef:
Ik zie er wel iets in, maar, je gaat toch wel verder werken, of is ie nu af? :p:o :o

Ja.. Als ik ga kleuren word ie weer verpest, Dat zou ik best wel 'zonde' vinden, Ik ben al niet zon teken wonder.. En ja die krullen moeten dan weer die plek donker dan weer licht, en dat weer zo :+ Dat heb ik al vaak geprobeert, Maar hoe vaker ze het me uitleggen hoe meer ik er niet meer van snap :+

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:56

Ik snap het wel, maar je kan wel proberen het iets mooier te maken, (het hoeft niet zo als alle mooie tekeningen hier op bokt :D :D) maar bijv. met de zijkant van het potlood bijv het zachtjes en niet te dik iets in te kleuren (met grijs potlood zou ik doen) zodat het toch iets mooier lijkt :)

Lizzy_Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 20:58

xxxdonja schreef:
Ik snap het wel, maar je kan wel proberen het iets mooier te maken, (het hoeft niet zo als alle mooie tekeningen hier op bokt :D :D) maar bijv. met de zijkant van het potlood bijv het zachtjes en niet te dik iets in te kleuren (met grijs potlood zou ik doen) zodat het toch iets mooier lijkt :)

Ja idd! Ik heb de tekening nog een keer gekopieerd, Dan kan ik op de gekopieerde nog gaan kliederen :+

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:01

Slim idee ;)